וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "מקווה שנבוא מוכנים וניקח את הנקודות מבני יהודה"

עבאס סואן הפצוע בספק למשחק הבא של סכנין, אך יודע: "נצטרך להיות קבוצה יותר נוקשה שקשה לחלץ ממנה נקודות"

קשר בני סכנין, עבאס סואן, נמצא בספק למשחק של הקבוצה בשבת מול בני יהודה. סואן, שסבל מפציעה ולא שיחק מהמחזור הראשון כשסכנין הפסידה למכבי תל אביב, שיחק ביום שלישי מול מ.ס אשדוד ובימים האחרונים העלה את קצב האימונים לאחר שהכאבים בברכו, אותה סובב, פחתו בצורה משמעותית. לצערו, הכאבים שבו לאחר המשחק באמצע השבוע. "אישית, אני מרגיש הרבה יותר טוב", אמר היום סואן, "זה עדיין לא מאה אחוז שאני אשחק, ונקבל את ההחלטה בשבת, אבל רוב הסיכויים שכן אהיה בסגל. אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה, אם אני אפתח בהרכב או לא זה כבר תלוי במאמן".

לגבי המשחק הוסיף הקשר: "צפוי לנו משחק מאוד קשה. בני יהודה כבר הוכיחה השנה כי היא קבוצה טובה שמשחקת כדורגל התקפי וטוב בבית. אני מקווה שנבוא מוכנים ונדע לקחת משם את הנקודות". סואן מרוצה בסך הכל מפתיחת הליגה של סכנין, אך טוען שיש מקום לשיפור: "אני קונה מכל שלושה משחקים 4 נקודות. יחד עם זאת, אנחנו צריכים להיות קבוצה יותר נוקשה שקשה לחלץ ממנה נקודות בכלל". מחר גם אמורים לקבל דקות ראשונות בליגה הקשר הברזילאי קאדו והרכש הכי טרי בקבוצה, אלי ביטון.

הקבוצה תסיים מחר את הכנותיה למשחק, כאשר בסכנין מקווים כי בקרוב יחתום עוד חלוץ זר. לאחר שהבריז לקבוצה ביום ראשון, הבוקר נחת בארץ החלוץ הטונגולזי שריפו יעקובו, שאמור להצטרף לאימון הקבוצה עוד היום. יעקובו או זלאטן זאיץ', שכבר מתאמן בסכנין, אמורים להתחרות על מקום בסגל. המאמן ערן קוליק מתכוון לבחון את השניים לאורך זמן ולכן גם עד למשחק הבא של סכנין לא בטוח שבסגל הקבוצה יהיו חמישה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully