וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין שחקני הפועל פ"ת בזמן משחק

24.9.2009 / 12:31

אלי אברבנל, היימן אבו סלאח ועוסמאן בשירו פתחו בתקרית על רקע בעיטה חופשית תוך כדי משחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה

בהפועל פתח תקוה קיוו לפתוח בהכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים בצורה רגועה, אלא שעימות בין שלושה שחקנים במהלך משחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה הסעיר את הרוחות. מדובר בהיימן אבו סלאח, עוסמאן באשירו ואלי אברבנל, שפתחו בתקרית במהלך המשחק והמשיכו בה גם בחדר ההלבשה.

הכל התחיל כשאברבנל ואבו סלאח תכננו תרגיל בבעיטה חופשית, אלא שבאשירו הגיע מאחור ובעט את הכדור. לטענת שחקנים אברבנל ואבו סלאח הגיבו בחריפות. "מי אתה בכלל שתבעט? מה אתה חושב שאתה עושה?", צעק אבו סלאח לעברו של החלוץ הגנאי שהגיב: "סתום את הפה". דני ניראון ערך בירור, אך הצדדים התפייסו ולא יעמדו בפני וועדת משמעת.

החלוץ הליברי ויקטור קאר אמור להגיע למבחנים, כשהנושא תואם עם סוכנו. קאר כבר נבחן במהלך מחנה האימונים בקיץ וניראון רצה אותו מאוד, אך העדיף להחתים את באשירו. כעת, לאחר שבקבוצה שוקלים לשחרר את החלוץ טומו ברלצ'אי, נבדקת האפשרות להחתים חלוץ נוסף. בקבוצה הבהירו כי יתנו עדיפות לחלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס, שהביא לקבוצה איש העסקים תומר סיני. פלאסיוס אמור להגיע בשבוע הבא. דני לוי: "אם הוא יוחתם, זה יקרה רק בינואר. נטפל בברלצ'אי שאמור להחלים בתוך חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully