וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קולמה: "כל תוצאה אפשרית מול בורדו"

24.9.2009 / 11:30

מכבי חיפה פתחה בהכנות לקראת משחקה השני בליגת האלופות, וג'ון קולמה לא יכול לחכות להופעת הבכורה במפעל. ביקורת על שטרכמן ודבאלישווילי, תשבחות לרפאלוב ומימון

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון שחרור לאחר הניצחון שהשיגה אתמול על הפועל פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו (3:1), ולמעשה פתחה בהכנות לקראת המשחק נגד בורדו, שייערך בצרפת ביום רביעי הבא. למסיבת העיתונאים השבועית הגיע הקשר ג'ון קולמה, שדבריו תורגמו על ידי גוסטבו בוקולי.

"מבחינה אישית, אני תמיד נותן הכל בכל משחק. לפעמים לא הולך אבל מבחינתי, הכי חשוב זה כאשר אני יורד מהמגרש ויודע שנתתי את כל מה שיש לי למען הקבוצה", אמר קולמה. "לצערי, נעדרתי מהמשחק מול מינכן אבל כולם ראו שכל מי ששיחק, השקיע הכל. תוצאת תיקו הייתה משקפת טוב יותר את המתרחש. אני מתרגש לקראת החוויה לשחק לראשונה בגביע האלופות ומקווה שנחזור עם תוצאה טובה מבורדו. אנחנו יודעים עד כמה קשה הולך להיות מול קבוצה שלא הפסידה זמן רב, ועם כל הקושי אנו מסוגלים לעשות משהו בליגת האלופות. קשה לבוא היום ולדבר על כמות הנקודות שנצבור בסיום הקמפיין, אני מבטיח שנעשה הכל כדי להוציא כמה שיותר".

"השם של בורדו לכאורה הכי פחות אטרקטיבי בבית שלנו, לעומת מינכן ויובנטוס, אך איננו שוכחים שהיא אחת החזקות ולא בכדי זכתה באליפות צרפת. נקודה במשחק החוץ מולה תהיה טובה, אנו מאמינים כי בכדורגל אין תוצאה בלתי אפשרית".

לאחר המשחק אתמול ביקרו בקבוצה את החלוץ אייל שטרכמן, שהגיע על תקן שחקן מבטיח מריבר פלייט, אך לא הפגין יכולת משכנעת. "זה לא מה שחשבנו, אבל נקווה שהוא עוד ישתפר", אמר עליו גורם בקבוצה. מי שסחטו לא מעט מחמאות הם הקשר ליאור רפאלוב, שהיה המצטיין במגרש, והבלם שי מימון. נראה כי לאלישע לוי תהיה התלבטות בנושא להרכב הקבוצה במשחקים הבאים. גם החלוץ ולדימיר דלבאלשווילי ספג ביקורת בעקבות החולשה שהוא מפגין במשחקים הבאים, אך בחיפה מעריכים שיפתח מול בורדו.

הקבוצה תמריא לצרפת בבוקר יום שלישי ותנחת סמוך למסיבת העיתונאים של בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully