וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "בליגה הזאת אין משחקים קלים"

דור בלך

24.9.2009 / 11:03

בית"ר ירושלים מתכוננים למשחק מול הפועל פ"ת, גרשון: "ניצחון יקפיץ אותנו לצמרת". אוהד שירק על גוטמן הורחק ל-4 חודשים

מגד גוזני

צילום וידאו ועריכה: נועם אשל

לאחר הניצחון על הפועל תל אביב בגביע הטוטו, ממשיכה בית"ר ירושלים בהכנות לקראת משחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה בשבת בטדי. שמעון גרשון, שנפצע במהלך המשחק אתמול (רביעי), צפוי להיות כשיר. היום יתברר האם טוטו תמוז, שנפצע אף הוא, יעמוד גם כן לרשות יצחק שום. המאמן עצמו דואג לתת כבוד ליריבה. "בליגה הישראלית אין דבר כזה משחקים קלים", הבהיר, "יש משחקים שאתה הופך אותם לקלים, אבל זה תלוי בך ולא ביריבה. לפעמים עדיף לשחק נגד שחקנים מנוסים, מאשר נגד שחקנים צעירים ונלהבים שלא מפסיקים לרוץ".

מויאל: "נראה את בית"ר הטובה, שנותנת מעצמה ונלחמת"

גם קובי מויאל, קשרה המצטיין של מחזיקת הגביע, נותן כבוד. "השנה כל משחק הוא קשה, ואנחנו עדיין לא ראינו את כל הקבוצות ככה שאי אפשר לדעת מראש. אנחנו חושבים אך ורק על עצמנו ועל איך לעשות את העבודה, ולכן היריבות פחות משנות. אני מאמין שבשבת נראה את בית"ר של השבועיים האחרונים, את בית"ר הטובה שנותנת מעצמה ונלחמת, ואני מקווה שגם בשבת נעשה את העבודה כמו שצריך".

"אחרי שני משחקי חוץ אנחנו חוזרים סוף סוף הביתה לטדי ורוצים לצאת עם ניצחון", הודה שמעון גרשון. "אנחנו לא מסתכלים בנתיים על אם אנחנו מרוצים מפתיחת העונה והיכולת. נכון שפתחנו בשני תיקו, ובנתיים נצבר פער מהמקום הראשון, אבל בפליאוף זה מצטמצם בחצי, ובכל מקרה אנחנו עסוקים רק בעצמנו ובאיך אנחנו משחקים. כל עוד אנחנו נהיה טובים זה כבר פחות משנה מה יתר הקבוצות עושות. אני בטוח שניצחון בשבת יקפיץ אותנו כמה מקומות קדימה לצמרת".

עדיין אין הבנות עם גאידמק

הלילה צפוי לשוב יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין ממוסקבה ללא כל הבנות קונקרטיות בנוגע להעברת הקבוצה לבעלותו של גומא אגייאר, שיגיע ארצה מחר לאחר שעזב את מוסקבה אתמול לטובת ביקור באמסטרדם. הבעיה העיקרית היא עניין עיקול מניות בית"ר שמונע את העברת זכויות ניהול הקבוצה מידיו של גאידמק למישהו אחר. כזכור, הנושים עצמם אינם מוכנים למהלך שכזה ודורשים כסף עבור ביטול העיקול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אוהד הורחק לארבעה חודשים

תושב ראשון לציון, שירק לעברו של אלי גוטמן, הורחק היום על ידי בית משפט השלום בירושלים לארבעה חודשים ממשחקי בית"ר ירושלים. הוא שוחרר בערבות עצמית על סמך 2500 שקל וערבות צד ג' על סך 2500 שקל. הצעיר, בשנות ה-20 לחייו, הודה בחקירתו כי ירק אך לא התכוון לפגוע במאמן. עם זאת החשוד מוכר למשטרה בגדר אירועי אלימות אחרים במשחקי ספורט, והורחק בעבר בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי בהוראת קצין משטרה. כמו כן נעצרו אתמול בסיום המשחק באצטדיון טדי ארבעה קטינים, לאחר שהתפרעו באוטובוס וגרמו לנזק. ניידת שהוזעקה למקום עצרה את הארבעה ובכוונת המשטרה לבקש מבית המשפט להרחיקם ממשחקי בית"ר למהלך העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully