וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "חשוב שאין פצועים מהמשחק הזה"

אלי גוטמן מצא חצי נחמה בהפסד 1:0 של הפועל ת"א לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו. גרשון: "לא הכרתי את רוב שחקני הפועל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהפועל תל אביב לא ממש התאכזבו מההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו הערב (רביעי) בטדי. האדומים עלו עם הרכב משני, הכניסו שחקני נוער במחצית השנייה ונראה היה שהם בעיקר רוצים להגיע לדקה ה-90 ולחזור הביתה לנוח אחרי מספר משחקים הרבה יותר חשובים בימים האחרונים.

עוד לפני המשחק בהפועל לא ממש ספרו אותו והמגן דדי בן דיין הגדיל לעשות זאת שהתבטא לאחר המשחק מול מכבי חיפה בליגה כי המשחק הזה: "ממש לא מעניין אותי".

"הפקנו את המקסימום מהמשחק הזה במסגרת המגבלות", אמר מאמן הפועל, אלי גוטמן, אחרי המשחק, "חשוב שאין לנו שחקנים פצועים מהמשחק הזה ואנחנו ממשיכים הלאה. כל מאמן כדורגל היה מקבל את החלטה לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון. מאוד התרשמתי היום מיהודה חוטה ששיחק טוב".

גוטמן נשאל גם על התגובות הנזעמות שלו ושל אנשי הקבוצה אחרי ההפסד למכבי חיפה ביום שני, לפיהם לשופט מנשה משיח הייתה אחריות גדולה לתוצאה הסופית: "יש אמוציות אחרי משחק ויכול להיות שאלו דברים שאנחנו צריכים להיות עליהם יותר בשליטה. נאמרו דברים, אבל אף אחד לא מחפש לפגוע באף אחד. המשכנו הלאה, ועכשיו חושבים על המבורג ביום חמישי הבא".

עוד הוסיף המאמן: "אני לא חושב שטעינו. גם אנחנו אנשים, גם לנו יש רגשות ויש אנשים שמשקיעים הרבה זמן וכסף במועדון. לגבי הנושא של העומס - גם את זה אמרנו ואני מקווה שבעתיד הדברים ייעשו עם מחשבה עתידית, שנדע בתאריכים כאלו ואחרים שאנחנו משחקים ושלא ינחיתו עלינו".

הפועל תחזור מחר להתאמן, אבל למשחק מול המבורג תחל הקבוצה להתכונן רק בסוף השבוע. האדומים ייצאו לגרמניה ביום שלישי ואז יקבע גוטמן את ההרכב, כשכרגע נראה שהמאמן יעדיף להחזיר את זוראב מנטשאשווילי על חשבונו של מהראן לאלה ולעבות את מרכז הקישור, כפי שעשה במשחק נגד סלטיק. בחוד נראה שאיתי שכטר יפתח כחלוץ בודד בעוד סמואל יבואה ימתין להזדמנות מהספסל.

שום מחמיא לעזריאל

"אני חושב שעשינו את שלנו והניצחון היה חשוב לנו", סיכם המאמן המנצח, יצחק שום, "שוב התקשינו לכבוש למרות שהגענו להרבה מצבים, אבל אנחנו עובדים על זה באימונים ואני מקווה שעד יום שבת נשתפר. חשוב לזכור שכבשנו שלושה שערים במשחק הליגה הקודם ושאנחנו במקום הראשון בכיבושים בבית שלנו בגבעי הטוטו, כך שהמצב לא כל כך נורא".

שום גם התייחס להצבתו של חן עזריאל בעמדת המגן הימני. השחקן ששיחק כל חייו כחלוץ או כקיצוני ימני, יצר כמה מצבים לחבריו ואף בישל את שער הניצחון של טוטו תמוז והמאמן אמר: "הוא היה בין הטובים במגרש ואני חושב שזה מצוין בשבילו ובשביל הקבוצה שהוא יכול לשחק במספר תפקידים. בקריירת האימון שלי הסבתי לכמה שחקנים את העמדה וגם אני התחלתי כקיצוני ימני, עברתי לשחק כקשר ובשלהי הקריירה שיחקתי כבלם".

שמעון גרשון התייחס להרכב איתו עלתה הפועל תל אביב: "אני בעצמי לא הכרתי את מרבית השחקנים של הפועל תל אביב, אבל אנחנו מתרכזים רק בעצמנו. עשינו את מה שחשוב וזה לנצח ואני חושב שזו הייתה הזדמנות טובה להתכונן לקראת המשחק בליגה. היה לנו מאוד חשוב לעלות שלב בגביע הטוטו כי כמו שאתם יודעים, המועדון צריך את הכסף".

גרשון עצמו וגם טוטו תמוז, שנפצעו במהלך המשחק והחלפו, צפויים להיות כשירים למשחק הליגה ביום שבת נגד הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully