וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי על דוטרה: "הוא יודע כדורגל"

23.9.2009 / 21:01

מאמן מכבי חיפה התרשם מהקשר, שכבש ב-1:3 בגביע הטוטו. מעכשיו הירוקים יתרכזו בבורדו. ויקטור קאר ייבחן בהפועל פ"ת

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה רק חגגה לפני יומיים ניצחון חוץ גדול על הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגה (1:2) וכבר אחרי יומיים השיגה שלוש נקודות נוספות במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה של אלישע לוי גברה 1:3 על הפועל פתח תקוה במחזור השישי של המפעל במשחק שנערך בקרית אליעזר, והירוקים קרובים להבטיח את העלייה מבית א' לרבע הגמר, בצוותא עם המלאבסים.

מעכשיו הראש של חיפה בבורדו

אלישע לוי העלה הרכב מחליפים על מנת לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון, כיוון שבעוד שבוע מחכה משחק במחזור השני של ליגת האלופות לקבוצה הירוקה בבורדו.

"היה חשוב לנו לנצח כדי לשפר את הסיכוי לעלות לשלב הבא, אבל מצד שני גם לתת דקות ומנוחה למי שצריך", אמר אלישע לוי בסיום המשחק. "השגנו את הכול וצריך להתכונן מעכשיו לבורדו. לכל משחק אנחנו מתכוננים בצורה שונה וכל הקבוצות בבית שלנו חזקות. אסור לצאת נגדן מריכוז כי קבוצות כאלו יודעות לנצל את זה. ברור שאני לא מצפה למשחק קל, אבל נעשה הכל כדי לקחת נקודות".

בחיפה היו מרוצים מההופעה של הקשר הברזילאי טיאגו דוטרה, עליו אלישע אמר: "אמרתי כבר שאנחנו מביאים שחקנים צעירים שהם לא אמורים לקחת את התפקיד של המושיע. דוטרה ייכנס לעניינים, אפשר היה לראות בבירור שהוא יודע לשחק. צריך לתת לשחקנים הצעירים את הזמן שלהם".

בקבוצה אף שיבחו את ליאור רפאלוב ושי מימון. הקשר הציג יכולת משכנעת ואילו והבלם הראה שיש לו הרבה בטחון. בכל מקרה, נראה כי לאלישע לוי תהיה בחירה קשה בנוגע להרכב שיפתח במשחק הליגה הבא. בבורדו, צפוי אייל גולסה לפתוח בהרכב.

בניגוד לשבחים שקצרו מספר שחקנים, הרי שהחלוצים אייל שטרכמן וולדימיר דבלאישווילי זכו לביקורת. על הראשון כבר נאמר על ידי שחקנים בקבוצה כי: "ירו בלו טוב ממנו בהרבה", ואילו החלוץ הגיאורגי, שלעומת שטרכמן נהנה ממעמד של שחקן הרכב, מאכזב לאחרונה.

"ג'ון פלאסיוס סגור בקבוצה"

החלוץ הליברי ויקטור קאר, ששיחק אשתקד במכבי הרצליה ונבחן ולא הוחתם בהפועל ראשון לציון בקיץ, ייבחן שוב בהפועל פתח תקוה. יצוין כי קאר נבחן במהלך הקיץ במחנה האימון של המלאבסים, שרצו אותו מאוד, אולם העסקה לא יצאה לפועל.

בקבוצה כבר הנפיקו ויזה לחלוץ, שאמור להגיע בסוף השבוע הקרוב למבחנים. יחד איתו אמור להיגע החלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס, כאשר אם אחד מהשניים יוחתם נראה כי מי שישוחרר מהסגל באופן מיידי הוא הקשר/חלוץ הזר טומו ברלצ'אי. "הקולומביאני כבר סגר את תנאיו אצלנו, אבל אנחנו רוצים לראות אותו", אמר גורם במועדון, שהוסיף: "גם קאר נלקח בחשבון".

בקבוצה היו מרוצים מההופעה של השוער הצעיר צליל חתוכה למרות השער שספג מליאור רפאלוב. "זה לא באשמתו", אמרו במועדון. עם זאת בצוות המקצועי לא היו מרוצים מהקלות בה ספגה הקבוצה את השערים.

דני ניראון אמר בסיום: "היה משחק לא רע. המשחק ההגנתי שלנו לא היה טוב, קיבלנו גולים בקלות. הצחלנו לחזור למשחק בתחילת המחצית השנייה, אבל לא היינו מספיק עקביים, היו לנו יותר מדי טעויות בחלק האחורי. אבל זה היה משחק אימון טוב בשבילנו, הרצנו כמה חבר'ה שפחות שיחקו ונתנו מנוחה לאלה שהיה עליהם עומס. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully