וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן יחליף את סבן כקפטן מכבי נתניה

דור בלך

23.9.2009 / 15:17

נתי עזריה הדגיש ש"קלמי ימשיך להנהיג, אלמוג יעזור בשטחים אחרים". הסיבה לשינוי: חוסר הגיבוש בין הצעירים לוותיקים

היום (רביעי) אחר הצהריים ערך מאמן מכבי נתניה אסיפה קבוצתית לפני האימון, בה הודיע כי הוא הדיח את קלמי סבן מתפקיד קפטן הקבוצה ומינה את אלמוג כהן במקומו. עזריה, שנזהר בכבודו של מגן הנבחרת הלאומית לשעבר, הסביר כי ההחלטה לא באה עקב חולשתו של סבן אלא מכך שהוא צריך קפטן שיתרום לו בגיבוש השחקנים הצעירים והוותיקים של הקבוצה. "שלא יהיה אי הבנות. זה לא מוריד ולא פוגע בסטטוס של קלמי", הסביר עזריה לשחקניו.

כזכור, ביום שישי האחרון התעמת סבן עם שניר גואטה הצעיר, ובצוות המקצועי של נתניה הוחלט כי יש צורך בקפטן מדור הביניים של המועדון, כדי לאחד את השורות ולהביא לגיבוש בין השחקנים הצעירים והוותיקים. כהן, ששימש ככקפטן בכל קבוצות הנוער בחייו, מונה לתפקיד עקב יכולות ההנהגה שלו והיותו שחקן צעיר אך מנוסה שלו זו עונה שלישית כשחקן הרכב משמעותי. אלמוג כהן הודה במהלך האסיפה לצוות המקצועי על הבחירה בו וציין כי הוא מקווה לעמוד בציפיות שיש ממנו.

"אני לא מרגיש שאני צריך שקלמי יענוד את סרט הקפטן כדי להיות מנהיג הקבוצה", הסביר עזריה את השינוי. "קלמי הוא המנהיג של הקבוצה וימשיך להיות כזה. מבחינתי, הסטטוס שלו לא השתנה וזהו סטטוס של שחקן בכיר ואף יותר מזה. קלמי יודע, וגם הבהרתי לו, שהוא נחוץ להצלחת הקבוצה. בחרתי באלמוג מאחר ואני חושב כי הוא יכול לסייע לי בשטחים אחרים".

בינתיים ממשיכה הקבוצה להתאמן לקראת משחק הליגה נגד הפועל רמת גן במטרה למצוא ניצחון ראשון העונה. "כל משחק הוא חשוב העונה", הסביר טל מעבי. "כל משחק שלא ננצח הוא לרעתנו והוא לא יחזור יותר". לאחר פתיחת עונה שהייתה אמורה להיות קלה נגד ארבע העולות החדשות נתניה אספה בינתיים רק שתי נקודות מתוך תשע אפשריות. לאחר המשחק נגד הפועל רמת גן תצא נתניה לרצף של ארבעה משחקים קשים נגד הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, אך מעבי לא מסתכל רחוק מדי. "כרגע, והעונה בכלל, אנחנו מסתכלים קדימה רק אל המשחק הבא ולא מעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully