וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטוח שצ'ילה תבוא לנקום בנו"

23.9.2009 / 13:08

דודי סלע חושש לאחר הגרלת הסיבוב הראשון ב-2010, ששולחת את הנבחרת למשחק חוץ. רן: "הם פייבוריטים ברורים"

אחרי שהעפילה מעל ומעבר לכל הציפיות העונה וטיפסה עד לחצי גמר גביע דייויס, הוגרלה היום (רביעי) נבחרת ישראל מול צ'ילה בסיבוב הראשון של משחקי הבית העליון בשנת 2010.

שנתיים אחרי המפגש הזכור בין שתי הנבחרות ברמת השרון בו העפילה ישראל לבית העליון בזכות הניצחון הגדול של דודי סלע על פרננדו גונזאלס, הפעם הן ייפגשו על משטח החימר ברנקגואה. המשחקים ייערכו בין החמישי לשביעי במרץ.

בשנה האחרונה נעדר גונזאלס, המדורג כיום במקום ה-12 בעולם, ממשחקי נבחרתו בגלל סכסוך עם ראשי ההתאחדות המקומית, ובמקומו משחקים ביחידים פול קאפדוויל (84 בעולם) וניקולס מאסו (96 בעולם). השנה הפסידו הצ'יליאנים בקרואטיה בסיבוב הראשון 5:0, ושמרו בקושי על מעמדם בבית העליון עם ניצחון ביתי 2:3 על אוסטריה בשבוע שעבר, בזכות ניצחון דחוק של מאסו על סטפן קובק האוסטרי במשחק החמישי והמכריע.

במידה וישראל תצליח לעבור פעם נוספת את המשוכה הצ'יליאנית, היא תפגוש ברבע הגמר (שייערך בין ה-9 ל-11 ביולי) את המנצחת בין צ'כיה, הפיינליסטית הנוכחית, ובלגיה.

המפגש הגדול שזימנה ההגרלה יעמת בין שני הטניסאים הטובים בעולם, כשספרד של רפאל נדאל תארח את שוויץ של רוג'ר פדרר. המנצחת בין השתיים תשחק ברבע הגמר מול המנצחת בין צרפת לגרמניה. קרב מסקרן נוסף ייערך בין ארצות הברית לסרביה, כשבשלב הבא עשויים הסרבים לפגוש לדרבי לוהט את קרואטיה אם זו תחלוף על פני אקוודור. ארגנטינה החזקה תצפין לשבדיה, ובשלב הבא היא תפגוש את המנצחת בין רוסיה להודו.

אייל רן: "אני בטוח שגונזאלס ישחק"

הקפטן הישראלי אייל רן נשמע אופטימי לאחר ההגרלה ואמר: "זה ישמע בנאלי, אבל זו הגרלה קשה. יש לנו עוד הרבה זמן עד המשחק. אני מקווה שהשחקנים ישתפרו עד אז ויחזרו לכושר הכי טוב. יש להם גם קהל טוב מאוד ויהיה משחק קשה. יש להם שלושה שחקנים שהם ברמה של טופ 100 ומתוכם שניים מדליסטים אולימפיים".

לגבי העובדה שפרננדו גונזאלס נעדר ממפגש הדייויס האחרון של צ'ילה בגלל סכסכוך עם ההתאחדות המקומית אמר רן: "נראה לכם שבבית העליון הוא לא ישחק? אז הוא לא שיחק משחק אחד, אני בטוח שהוא ישחק את המשחק הבא. זה קורה ששחקן נעדר ממשחק אחד".

"הם פייבוריטים ברורים", המשיך רן. "זה משחק חוץ, אבל זה יכול להשתנות כי השחקנים שלנו יכולים להתקדם בדירוג ויש עוד הרבה זמן עד אז, חצי שנה של טניס. אם זה היה עוד שבוע, הייתי אומר שזה משחק קשה מאוד. אני מקווה שנצליח להתכונן טוב יותר הפעם".

דודי סלע אמר: "מאוד קשה, עוד פעם לשחק על חימר בחוץ. אבל יש לנו נבחרת טובה, אני מאמין בנבחרת שלנו. אני מקווה שאני אהיה בכושר קצת יותר טוב ממה שהייתי נגד ספרד. בטוח שהם ירצו לנקום בנו בבית שלהם, אבל את האמת אני יודע שגונזאלס לא שיחק במשחק שעבר. אני מקווה שהוא יישאר בסכסוך כי אם הוא ישחק זה יהיה מאוד קשה".

אנדי רם הוסיף: "סיכוי תמיד יש. שיחקנו עכשיו נגד הנבחרת הכי טובה בעולם ושום דבר לא מפחיד אותי יותר. ברור שהם עדיפים עלינו, יהיה קשה מאוד, זו נסיעה ארוכה ורחוקה. זה קרוב לאיפה שהמשפחה שלי גרה. הם מחכים לנקום בנו על מה שעשינו להם בצדק. יהיה קשה מאוד".

"אנחנו לא בונים על כלום", המשיך רם. "גם אם גונזאלס לא ישחק, יש להם עומק בנבחרת. הקהל הצ'יליאני ידוע כקהל חם שקשה לשחק נגדו. הרבה נבחרות עברו חוויות לא נעימות. אני מאמין שבסופו של דבר הנבחרת הטובה תנצח ושכולם יבואו בכושר טוב, מוכנים לעבוד קשה. ההפסד האחרון לספרד רק יחזק אותנו למפגש נגד צ'ילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully