וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור הפועל ירושלים ואשקלון, יש תיקו גם בכדורסל

איתן נוח

22.9.2009 / 21:04

הקבוצות סיימו את משחק האימון הראשון שלהן בשוויון 82:82. גודס: "יש המון לשפר, עכשיו אנחנו יודעים מה". סימונס קלע 16

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים ועירוני אשקלון סיימו את משחק האימון ביניהן הערב (שלישי) שוויון 82:82. עבור שתי הקבוצות היו זה משחק האימון הראשון של העונה, כששרון ששון לא שותף אצל הירושלמים עקב פציעה בידו. בלי קשר, הקבוצה ממשיכה לחפש גארד ישראלי נוסף לסגל, כשהמועמד המוביל לתפקיד הוא רכז עירוני נהריה, יוגב אוחיון, וכמו כן מחפשת הקבוצה גם שחקן זר נוסף.

את המשחק עצמו פתחו שתי הקבוצות חלש מאוד, ורק התעוררות לקראת סוף הרבע הראשון הביאה את התוצאה ל-18:18 בסיומו. גם ברבע השני המשחק היה צמוד, כשליאו ליונס מצד אחד ועומאר סניד מצד שני היו המובילים, בדרך ל-39:39 במחצית.

בפתיחת הרבע השלישי אשקלון ברחה ליתרון דו ספרתי, אלא שירושלים חזרה ובסיום הרבע 59:62 לדרומיים. גם ברבע האחרון הצליחו האשקלונים לפתוח פער וכבר הובילו ב-10 הפרש, אך ירושלים שוב חזרו, ועשר שניות לסיום מורן רוט העלה את אשקלון ל-79:82 עם קליעות מוצלחות מהקו. ירושלים הלכה ליובל נעימי, שקלע שלשה והשווה, ומהעבר השני ניסה בריאן טולברט לנצח את המשחק אך לא הצליח, והקבוצות החליטו לא להמשיך את המשחק להארכה בשל עייפות השחקנים.

בלטו באשקלון: עומאר סניד 28, ברוקס סיילס 12, ג'ימי באקסטר 11, בריאן טולברט 9.

בלטו בירושלים: טריי סימונס 16, דיז'ון תומפסון 15, יובל נעימי 15, ליאו ליונס 14, אורי קוקיה 10.

מאמן ירושלים, גיא גודס, אמר בסיום: "שתי הקבוצות עדיין חורקות אבל היה כיף. היה מאמץ, שתי הקבוצות רצו, ובהארכה, בגלל שלא רצינו להרוג אף אחד, החלטנו עם אריאל להפסיק את המשחק. בסך הכל למשחק אימון זה היה לא רע, יש המון מה לשפר ועכשיו אנחנו יודעים מה צריך לשפר".

מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי, הוסיף: "הפועל ירושלים קבוצה חזקה מאוד, אבל זה בסך הכל משחק אימון, אנחנו לא מסתכלים על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully