וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקסיקו בורס מתחיל לבצע את עונש המאסר

22.9.2009 / 21:20

התופס של הג'איינטס יבלה את השנתיים הקרובות בכלא בניו יורק. עורך דינו: "זה טארגי". אילו שידורים מחכים לנו השבוע?

לאחר הפסיקה בבית המשפט לפני כחודש, החל היום (שלישי) פלקסיקו בורס לרצות את עונש המאסר שלו, שייארך שנתיים. כזכור, בנובמבר אשתקד ירה לעצמו בורס ברגל במועדון במנהטן באקדח טעון שהחזיק ללא רישיון. העונש המנדטורי על החזקת נשק בלתי חוקית בעיר עומד על יותר משלוש שנים, ובורס ועורך דינו הגיעו למסקנה שזהו הדיל הטוב ביותר שיקבלו, ולאחר עסקת הטיעון אפילו לא הגיעו לבית המשפט.

התופס של הג'איינטס הגיע הבוקר לבית המשפט מלווה באשתו ובבנו, ולאחר שימוע קצר (במהלכו נקבע שיוכל להשתחרר אחרי 20 חודשים בהתניית התנהגות טובה), נפרד לשלום ממשפחתו ונלקח למעצר. את זמן המאסר הוא צפוי לעשות בכלא שבניו יורק. עורך דינו של השחקן, בנג'ימן ברפמאן, אמר לאחר השימוע: "זהו מקרה טראגי ועצוב. פלקסיקו עצוב על מה שעשה לחייו, לקריירה שלו, והכי חשוב - למשפחתו. הוא איש טוב שביצע שיקול דעת מוטעה והולך לשלם בעונש מאוד, מאוד כבד".

לוח שידורי השבוע בתחנות ה"ישראליות" התפרסם במלואו, כשחובבי ניו אינגלנד פטריוטס וניו יורק ג'טס יוכלו שוב לראות את קבוצותיהם על המסך. בשעה 19:00 (שימו לב, עוברים לשעון חורף ביום שישי), תשדר METV את המפגש בין הג'טס לטנסי טייטאנס, וב-22:15 תועבר ההתמודדות המסקרנת ב-AFC צפון בין פיטסבורג לסינסינטי. FOX תעביר את ההתמודדות בין הפטריוטס לאטלנטה, שתחל ב-19:00. ESPN תשדר את המשחק שבין יום ראשון לשני, ובו תארח אריזונה את אינדיאנפוליס, ואת משחק מאנדיי נייט בין דאלאס לקרוליינה.

בניו יורק ג'איינטס הביעו מורת רוח מהתאקל ההתקפי הוותיק של דאלאס פלוזל אדאמס, שלטענתם נכנס בכוונה בג'סטין טאק וגרם לפציעתו. "זה משהו שהוא תמיד עושה ויוצא ממנו נקי הרבה פעמים", אמר טאק. "זה נראה כמו מהלך די גרוע", הוסיף חברו של טאק, מתיאס קיוואנוקה. "זה ה-NFL, אנשים שמים פה את הקריירה על הכף, שחקנים יעשו הכל כדי להגן על הקוורטרבק שלהם, אבל זה לא תירוץ".

יום לא מדהים לסייפטי של בפאלו דונטה וויטנר, שאלמונים פרצו לביתו ושדדו משם תכשיטים בשווי 400 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully