וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדשא של השכן ירוק

22.9.2009 / 12:30

האצטדיונים, הארגון, האומץ ללכת על מאמן זר והכלים שנותנים לו להצליח. ארבע הערות/הארות שכדאי לשנן על הנבחרת המארחת, מצרים

1. בפיפ"א מאוד אוהבים לשלב מדינות מחוץ לאירופה באירוח טורנירים לנבחרות צעירות ובהתאחדות הכדורגל העולמית יודעים היטב שמבחינה ארגונית מצרים תוכל לעמוד בעול. כבר לפני 12 שנים אירחה המדינה הצפון אפריקאית את אליפות העולם עד גיל 17 ואת האליפות הנוכחית יארחו שישה אצטדיונים שהקיבולת של הקטן שבהם היא 16,500 מקומות.

2. הישגיה של הנבחרת הבוגרת של מצרים ידועים בעולם הכדורגל, כמו גם העובדה שהפרעונים לא הצליחו להעפיל למונדיאל מאז 1990, אבל עובדה קצת פחות ידועה היא שהמצרים כבר הופיעו חמש פעמים במונדיאליטו ובשב-2001 הם הגיעו לשיאם עם מקום שלישי. השריד המפורסם ביותר מאותה נבחרת הוא קשר מידלסברו, מוחמד שאווקי. בסך הכל מתוך 80 הנבחרות שהשתתפו בטורנירי המונדיאליטו לאורך שנים, מדורגת מצרים במקום ה-22 והמכובד.

3. במצרים האליפות הקרובה היא משימה לאומית ושם לא מקלים ראש בטורניר וגם לא סומכים על כך שהביתיות תעשה את העבודה לבד. בשביל להצליח לעיני האוהדים, ההתאחדות המקומית התעקשה להחתים מאמן אירופאי שיגיע עם תכנית טקטית ואחרי מסע סקאוטינג של ממש מונה מירוסלב סוקופ הצ'כי, שהוליך את צעירי ארצו למקום השני באליפות העולם שנערכה ב-2007 ושהפך למאמן הזר הראשון אי פעם של נבחרת הנוער של מצרים.

4. סוקופ הגיע עם תכנית וכך מאז ה-25 בפברואר השנה מתנהלים הסגל והנבחרת שלו כקבוצה לכל דבר, כשהשחקנים מתאמנים ומשחקים במסגרת הלאומית, בהסכמת והוראת ההתאחדות כמובן. הפרעונים הצעירים ערכו בחודשים האחרונים מחנות אימון בטורקיה ובגרמניה, נטלו חלק במספר טורנירים באירופה, השתתפו בהרבה מאוד משחקי אימון נגד קבוצות כמו ורדר ברמן, פ.ס.וו איינדהובן, גרמיו הברזילאית ועוד, וכן מול הנבחרות הצעירות של ארצות הברית, ספרד, אוסטרליה ואחרות. שלושה-ארבעה שבועות של הכנה? במצרים עסוקים בכך כבר מספר חודשים, הכל כדי להגיע מוכנים לטורניר בסוף ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully