וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי הכי

22.9.2009 / 12:20

רוב זוגות התאומים בכדורגל לא גמרו יחד בפסגה כמו האחים דה בור. לארס וסוון בנדר מגרמניה רוצים ומסוגלים לשנות את המאזן

בקיץ האחרון נפל דבר בבית משפחת בנדר בעיירה הבווארית רוסנהיים - התאומים סוון ולארס פנו כל אחד לדרכו ונפרדו אחרי 20 שנים משותפות. "אף אחד לא מדבר על לארס בנדר או על סוון בנדר, מבחינת כולם תמיד היינו 'הבנדרים'. היו לכך צדדים חיוביים כי למדנו שאנחנו יכולים וצריכים לחזק אחד את השני כל הזמן", אמר סוון, אבל בקיץ הוא נמכר לבורוסיה דורטמונד ואילו לארס עבר ללברקוזן.

"הבנדרים" סומנו כבר מזמן כצמד שחקנים נוספים שעתידים לככב בכדורגל הגרמני וב-2006 כבר היו חלק בלתי נפרד מנבחרת הנערים שסיימה במקום הרביעי באליפות אירופה. באותה שנה זכה לארס בפרס על שם פריץ ואלטר לשחקן הטוב ביותר בגרמניה עד גיל 17, תוך שהוא מקדים את מרקו מארין ואת אחיו התאום סוון, שנבחר למקום השלישי ולפני שנה הובילו השניים את נבחרת הנוער לזכייה ראשונה אי פעם באליפות אירופה לנוער.
בזמן שקבוצתם, מינכן 1860 מדשדשת בליגה השנייה, היה זה רק עניין של זמן עד ששני הקשרים המרכזיים יעזבו את העיר ויעברו לקבוצות בכירות בבונדסליגה ואחרי שהם הנהיגו את נבחרת הנוער לאותה זכייה היסטורית, הוזכרה גם ריאל מדריד כמי כמעוניינת להנחית את השניים בברנבאו, אלא שסוכנם דחה את האופציה מכל וכל וגרס שעליהם להתפתח עוד בזירה המקומית.

לאורך השנים התרוצצו על המגרשים ברחבי העולם כמה זוגות תאומים. גוסטבו וגיז'רמו בארוס שלוטו הארגנטינאים, אבה ופיטר סאנד הדנים, ווילי ורנה ואן דר קרקהוף ההולנדים ואחרים, אבל פעמים רבות קריירה של אח אחד האפילה על הקריירה של תאומו, כשיוצאים מן הכלל הם האחים רונלד ופרנק דה בור. אצל התאומים לבית בנדר הסיפור שונה ושניהם צפויים להתפתח ולהיות כוכבים. כעת, כשהם שוב יתאחדו להם בטורניר במצרים, גרמניה שלהם מסמנת מטרה אחת - זכייה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully