וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בלתי נתפס

22.9.2009 / 7:35

למרות מחסור בתופסים, פייטון מאנינג הפעיל את דאלאס קלארק ופייר גארסון, ואינדיאנפוליס ניצחה במיאמי 23:27

מי שחשב שפייטון מאנינג יסבול לאחר הפציעה של אנטוני גונזאלס, אחד התופסים המשמעותיים של אינדיאנפוליס, כנראה לא מכיר את מספר 18. מאנינג החזיר את הקולטס לא פחות מארבע פעמים מפיגור, כשהפעם הרביעית היא המשמעותית ביותר - עם מסירה של 48 יארד לטאצ'דאון של פייר גארסון (פייר מי?), שהכריעה את המשחק מול מיאמי והעניקה לאינדיאנפוליס ניצחון 23:27, השני שלה העונה.

תחילת הערב נראתה יותר כמו טקס האוסקר, כשלדולפינס סטדיום צעדו סלבריטיס שרכשו את היונקים באביב האחרון, כמו האחיות וויליאמס וגלוריה אסטפן. גם טייגר וודס, אוהד הקולטס, היה שם. ההמשך כבר היה שייך למאנינג, שסיים עם 14 מ-23 ל-303 יארד ושני טאצ'דאונים, כולל השלמה ל-80 יארד לדאלאס קלארק. הטייט אנד, שלא הורגש בשבוע שעבר מול ג'קסונוויל, סיים משחק מפלצתי של 183 יארד וטאצ'דאון משבע תפיסות. בצד השני, רוני בראון המשיך לנצל את הוויילדקאט, המערך שכל כך עבד לטובתו בשנה שעברה, וסיים עם 136 יארד על הקרקע ושני טאצ'דאונים. 22 מ-33 לצ'אד פנינגטון ל-183 יארד ואיבוד אווירי בשניית הסיום.

דונובן מקנאב, הקוורטרבק של פילדלפיה, עדיין סובל מכאבים בצלעות ולא צפוי להיות מוכן ליום ראשון הקרוב מול קנזס סיטי. מי שיפתח במקומו הוא קווין קולב, שפתח גם במשחק ההפסד לניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully