וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל רעננה: לשמור על המומנטום

האורחים בעמדה טובה לקראת רבע הגמר, האדומים כבר חושבים על מכבי ת"א (ג' 18:00). בונסו צפוי לחתום ברעננה

בהפועל חיפה מודעים לעובדה שרק ניצחון על הפועל רעננה מחר (שלישי, 18:00) ישאיר להם סיכוי לעלות לשלב רבע הגמר של גביע הטוטו, ומתכוננים לקראת המשחק בשיא הרצינות. בקבוצה כבר פוזלים אל עבר המשחק בשבת מול מכבי תל אביב, ומקווים לראות אוהדים רבים ביציע, שחיכו זמן רב לרגע שבו קבוצתם שוב תזכה להתמודד עם קבוצה מהצמרת, אחרי חמש שנים בליגה הלאומית.

לדורה מחר יעמוד סגל מלא למשחק, אך בהפועל הדאגה המרכזית היא לא במגרש, אלא הגב הכלכלי של המועדון. בשבועות האחרונים מפעיל כץ מאמצים רבים במציאת ספונסר ראשי למועדון, אך בינתיים לשווא. בחיפה מקווים כי אם יגיעו צופים רבים לקרית אליעזר בשבת, יגרמו לעסקים פרטיים לראות הפוטנציאל של המועדון ולהשקיע כספים בו.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עמנואל פאפו, אושרי רואש, סביטי לפניה, איל טרטצקי (שרון לוי), בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

בונסו צפוי לחתום בהפועל רעננה

בהפועל רעננה רואים חשיבות גדולה במפעל גביע הטוטו ומעוניינים להמשיך במומנטום החיובי בו כשניצחון במשחק החוץ נגד הפועל חיפה יבטיח סופית עלייה לרבע הגמר. בקבוצה מספרים כי הבונוסים הכלכליים שמעניק המפעל יאפשרו להם להתחזק בינואר במקרה הצורך, ואלי כהן עצמו מאמין כי יש לשמור על אווירה טובה ולכן כל ניצחון יתרום לקבוצה הצעירה. לכן, יעלה כהן בהרכב חזק יחסית, אם כי ייתן הזדמנויות למספר שחקנים שעד כה לא הצליחו לזכות בדקות משחק.

כהן ימשיך לבחון במשחק את הבלם הגנאי גודווין אוסיי בונסו, כשבהמשך השבוע הוא צפוי לחתום במועדון. אבי סופר הפצוע יזכה למנוחה וכמוהו גם שניר שוקר. גילי קופר, שנעדר מתחילת העונה עקב פציעה, צפוי לשוב להרכב. "המשחק הזה יהיה ניסוי כלים שבו ישותפו שחקנים שלא קיבלו דקות משחק מתחילת העונה", סיפר כהן. "אין ספק שאנחנו רוצים לנצח, עוד ארבעה ימים חוזרים לליגה ואנחנו רוצים להגיע לשם מוכנים עם תוצאה טובה שגם תיתן ביטחון לשחקנים".

הרכב משוער: אסף רז (שאול סמדג'ה), חיים פונטרומולי, גודווין אוסיי בונסו, איתי טואף, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי, גילי קופר, לירה, סטיבן כהן, רז כהן, דודו ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully