וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל עכו: חלק א'

נצרת תנסה לעלות לרבע גמר גביע הטוטו עם ניצחון על עכו, שצריכה נקודה, (ג', 18:00), רגע לפני שהן נפגשות בליגה

כשפחות מניצחון לא יספיק, באחי נצרת מקווים להבטיח את העלייה לרבע גמר גביע הטוטו באמצעות ניצחון על הפועל עכו מחר (ג', 18:00, אין שידור), ובתוך כך לפתוח את המפגש הכפול נגד היריבה לתחתית. הקבוצה של אלי מחפוד מקווה לצאת עם 6 נקודות מצמד המפגשים, הראשון מחר בגביע הטוטו, והשני בשבת במסגרת הליגה, ולהיכנס לתלם הנצחונות. יניב לוזון, שריצה עונש הרחקה במשחק בשבוע שעבר נגד הפועל רעננה, צפוי לשוב להרכב. מייקל טוקורה, שקיבל בתחילת השבוע את אשרת העבודה שלו, ישוב ארצה רק ברביעי ויחמיץ את המשחק.

רוסלן ניגמטולין, עליו בנו רבות בנצרת ובנתיים לא מספק את הסחורה, יזם שיחה עם אלי מחפוד בה הסביר לו כי הוא מתקשה להסתגל, אך הבטיח לו כי בקרוב יוכיח את יכולתו. על אף ששוער נבחרת טוגו, קודג'ובי אוביללה הוצע לקבוצה, מחפוד אמר לניסמטולין כי הוא מגבה אותו וכי הוא מאמין ביכולותיו. בינתיים ממשיך להיבחן בקבוצה בלם נבחרת טוגו, אריק אקוטו, שמותיר רושם בינוני עד כה, אך בימים הקרובים תתקבל החלטה לגביו, הרבה בהתבסס על יכולתו מחר.

הרכב משוער: רוסלן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, אריק אקוטו, מוחמד עמאריה, מג'ד יונס, ווהאב ברכאת, אדהם האדיה, יניב לוזון, איב ג'ידה, צ'ם נטויה, תומר חמד.

עבדול עזיז בדרך החוצה מעכו

הפועל עכו סיימה את הכנותיה לקראת המשחק נגד אחי נצרת, כשהיא יודעת שתיקו יספיק לה להעפלה לרבע גמר גביע הטוטו. בעכו ינסו בשבועות האחרונים לצרף חלוצים חופשיים על חשבונו של החלוץ הניגרי אמקה נוואנה, שחתם בקבוצה, אך חזר לניגריה וניתק קשר עם ראשי המועדון. גם עומאר עבדול עזיז המאכזב צפוי לקבל שחרור. השחקן אגב, פצוע ולא יוכל ליטול חלק במשחק.

המאמן ירון הוכנבוים ערך אסיפה קצרה וביקש מהשחקנים ריכוז ואמר: "מדובר בזמן קריטי עבורנו. אנחנו רוצים שני ניצחונות על נצרת גם בליגה וגם במשחק הגביע". המגן ליאור ראובן, שהגיע ממ.ס אשדוד, יערוך הופעת בכורה בהרכב. יחד איתו לא צפוי הוכנבוים לעשות שינויים משמעותיים פרט לאושרי גיטא, שיעלה בחוד ההתקפה לצד רועי דיין וארדיאן נוהיו.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, גבע ברקאי, ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, שחר סימנטוב, רועי דיין, אושרי גיטא, ארדיאן נוהיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully