וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך: "לספרד זה בנאלי, בשבילנו זה מדהים"

21.9.2009 / 17:37

נבחרת הדייויס נחתה מחויכת בארץ אחרי ההפסד לספרד בחצי הגמר. רן: "הגענו להישג שיא". לקראת ההגרלה: "נקווה לטוב"

נבחרת הדייויס של ישראל שבה הערב (שני) לישראל אחרי ההפסד 4:1 לנבחרת ספרד במורסיה, במסגרת חצי הגמר. על אף ההפסד המוחץ והבדלי הרמות הברורים, ושברקע הגרלת משחקי הבית העליון שתתקיים ביום רביעי, היתה הנבחרת אופטימית ומחויכת, כיאה להישג הגדול בתולדותיה.

יוני ארליך, שהפסיד עם אנדי רם במשחק הזוגות, אמר: "זו היתה חוויה מדהימה. זה היה חצי-גמר גביע דייויס הראשון בהיסטוריה של הטניס הישראלי. לספרד אולי זה דבר בנאלי, אבל בשבילנו זה היה מדהים. מותר להיות קצת מאוכזבים. רצינו לנצח עוד נקודות, אבל זה לא יצא".

ארליך אף התייחס ליריבה הבאה שתיקבע, כאמור, ביום רביעי, והוסיף: "כל מי שיגיע יהיה מבורך, רק צריך להתפלל שזה יהיה בארץ. ראינו שבארץ אפשר לעבור כמעט כל נבחרת".

קפטן הנבחרת, אייל רן, דיבר על האכזבה לצד הגאווה שבעצם ההגעה למעמד המכובד. "אנחנו קצת מאוכזבים, אבל אני מאוד גאה בשחקנים. הגענו להישג שיא, היינו מאוד קרובים. היום האחרון היה מתוק - הראל השיג נקודה, ואז אנדי נתן שואו. שיחקנו בחוץ על חימר מול אחת הנבחרות הכי טובות בעולם, וההופעה מעודדת". לגבי ההגרלה, אמר הקפטן: "הסיכוי שנארח בארץ מאוד נמוך, אבל נחכה להגרלה ונקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully