וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ב"ש: לעצור את הרצף

21.9.2009 / 18:20

רוני לוי רוצה לשבור את רצף ההפסדים בגביע הטוטו נגד באר שבע (20:00, ג'). משיח יפתח במקום פסר. פרגל ורביבו ינוחו

"אני לא מרוצה כשמפסידים ברצף, לא טוב להפסיד הרבה. אני רוצה שנעצור את כדור השלג, נצבור רצף ניצחונות". כך אמר רוני לוי באסיפה שכינס לקראת המשחק ביום שלישי, במסגרת גביע הטוטו, מול הפועל באר שבע (20:00). המאמן הקרין לשחקנים קלטות של המשחקים מול הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. "אתם סוגרים לא נכון בהגנה", ביקר את שחקניו והסביר להם מה צריך לשפר מול באר שבע. "אתם מתאמנים טוב, עובדים קשה. אין סיבה שלא ננצח", הוסיף המאמן.

הקשר תומר תייר ממשיך להתאמן, מגלה יכולת טובה באימונים וצפוי לחתום בקבוצה. סוכנו, גלעד קצב, צפוי לשוחח הערב עם היו"ר משה זוארץ על מנת להגיע לסיכום. תייר סירב לאחרונה להצעה של מכבי תל אביב, שהציעה לו קרוב ל-200 אלף שקל עד תום העונה. אם יחתום עד סוף השבוע, תייר ייכלל בסגל למשחק בשבת, גם הוא מול באר שבע.

רוביל סרסור לא התאמן בגלל כאבים בברך והוא צפוי לעבור בדיקת MRI. בשלב זה הוא לא כשיר למשחק מול באר שבע מחר, ולא ברור האם ייכלל בסגל למשחק בליגה. ההרכב המסתמן של רוני לוי יכלול את מוראד מגמאדוב במרכז ההגנה, ואילו נאור פסר יחכה על הספסל, כשאסי משיח יקבל הזדמנות בעמדת המגן הימני. טל בן חיים וטומיסלאב בוסיץ' ישחקו בהתקפה, כשעומר בוקסנבוים ודני פרדה יתמכו מאחור. ונצ'ו טריאנוב ורינאלדו אלדרטה ישחקו בקישור האחורי.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, רינאלדו אלדרטה, עומר בוקסנבוים, דני פרדה, טל בן חיים; טומיסלאב בוסיץ'.

בכורה לבלומשטיין

בבאר שבע, המאמן גיא עזורי החליט לתת מנוחה למספר שחקנים בכירים, בניהם הבלם פאבל פרגל, שאת מקומו צפוי לתפוס הבלם היהודי אמריקאי ריאן אדלי, שנמצא בתהליכים לקבלת מעמד של עולה חדש. דוד רביבו צפוי לקבל מנוחה לקראת המשחק בשבת מול פתח תקוה ובקישור ישחקו יוסי אלקיים וסיראז' נאסר, כנראה נאסר לצד יוסי אופיר ואייל שן. ארז מסיקה לא תורגל היום בהרכב הפותח וייתכן שיזכה למנוחה. המאמן מתלבט בנוגע לעמדת החלוץ וככל הנראה יפתח עם שני חלוצים. גיל בלומשטיין, שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר מועמד לפתוח, כשלא ברור האם אוהד קדוסי או חנן פדידה ישחקו לצדו.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, ריאן אדלי, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, יוסי אלקיים, סיראז' נאסר; גיל בלומשטיין, אוהד קדוסי (חנן פדידה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully