וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, ארקדי, זרוק מחיר

דור בלך

21.9.2009 / 17:27

אגייאר וקורנפיין טסו לרוסיה, כדי לדון עם גאידמק על מכירת בית"ר, בזמן שביהמ"ש חזר על פסק הדין כנגדו. ברוכיאן התאמן

הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים, גומא אגייאר, טס היום (שני) עם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין לרוסיה, והשניים ייפגשו עם הבעלים ארקדי גאידמק, כדי לדון עמו במצב הקבוצה ולבחון את אפשרות העברתה לידיו של אגייאר. יש לזכור כי גם אם גאידמק יסכים למהלך, עדיין יצטרכו הצדדים להסיר את איום העיקולים על מניות הקבוצה.

"הפגישה המשולשת היא פגישה שדיברנו עלייה מזמן ואני שמח שעכשיו יצא לנו לקיים אותה. זאת פגישה ראשונה בין מר גומא אגיאר ומר ארקדי גאידמק והם יכירו אחד את השני. בין היתר גם הנושא של בית"ר ירושלים יעלה על הפרק", אמר קורנפיין לפני הטיסה.

בינתיים, חזר היום בית המשפט על פסיקתו שקובעת כי ארקדי חייב כ-100 מיליון שקלים לאיש העסקים ההונג-קונגי בלרם צ'ינארי ולוי קושניר שיוצגו על ידי עורך הדין אלקס הרטמן, על פי עדויות המשפט גאידמק הודה בחוב והבטיח להחזירו. כזכור גאידמק קנה מהשניים מניות בשווי של כ-23 מיליון דולרים, אך לא שילם את הכסף. גאידמק עצמו כלל לא טרח להתגונן במשפט נגדו, ובית המשפט קבע אוטומטית שהוא צריך להעביר את הכסף בנוסף לריביות והוצאות המשפט.

השניים, על פי הידוע לאנשי בית"ר, אינם מעוניינים בקבוצה שכמובן מעוקלת כמו שאר הנכסים של האוליגרך עד לביצוע פסק הדין. שני אנשי העסקים יכולים לוותר על העיקול, אך עבורם מדובר באמצעי של לחץ למרות שהמותג עצמו לא רווחי.

ברוכיאן לא ישחק מול הפועל ת"א

אבירם ברוכיאן, אשר סוחב פציעה בברכו כבר מעל לשנה ושוב נעדר מאימוני הקבוצה עקב כך, ישוב היום (שני) לאימוני בית"ר ירושלים. קפטן מחזיקת הגביע יחזור לאימונים בהדרגה והוא צפוי לקבל שחרור ממשחק גביע הטוטו נגד הפועל ת"א ביום רביעי, אך אמור להיות כשיר למשחק הליגה נגד הפועל פ"ת בשבת. בצוות הרפואי של המועדון החליטו, בצוותא עם השחקן, כי ישוב לאימונים מלאים לצד טיפולי פיזותרפיה באמצעות פיזיותרפיסט המועדון, נמרוד מאהלר, וישקם את ברכו תוך כדי אימונים מלאים.

"זו פציעה טורדנית ומסובכת, אך החלטנו להתמודד איתה תוך כדי תנועה", הסבירו בצוות הרפואי. "זו פציעה שדומה מאוד לפציעה ממנה סובל יניב עזרן וסבל משה ביטון בעונה שעברה. עכשיו אנחנו מתחילים להכין את הברך מ-0. נחזק את השרירים שצריך לחזק סביבה ונגמיש אותם, תוך תקווה שזה יעבוד". המוצא האחרון, במידה והטיפול האינטנסיבי לא יעבוד, הוא ניתוח, אשר דורש תקופת החלמה של למעלה מחודשיים, ולאחריו מצריך גם כן סדרת טיפולים.

הקבוצה כולה תשוב לאימונים היום לאחר יומיים של מנוחה להם זכו השחקנים לכבוד ראש השנה. ביום רביעי, כאמור, תארח בית"ר ירושלים את הפועל ת"א במסגרת גביע הטוטו, ובשבת את הפועל פ"ת למשחק ליגה.

"אחרי יומיים חופש שניצלנו אותם יוצא מן הכלל, כיף לראות את החברים לקבוצה", סיפר עידן ורד לאתר הרשמי של המועדון. "יש לנו משחק חשוב מול הפועל ת"א ביום רביעי ולמרות שמדובר בגביע הטוטו – משחקים מול תל אביב הם תמיד משחקים מעניינים. אני מקווה מאוד שהשנה שנכנסה תהפוך לשנה של הישגים והצלחות ושנפתח אותה בצורה חלקה כבר במשחקים הקרובים מול הפועל ת"א ולאחר מכן מול הפועל פ"ת".

עדכון ראשון: 21.9.09, 11:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully