וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פלויד מייוות'ר חזר לקחת את הכסף

20.9.2009 / 10:46

פלויד ”הכסף” מייוות’ר חזר בגדול לזירה, שלט לאורך הקרב במשקל חצי בינוני, הפיל את מרקז לקרשים, ובתום 12 סיבובים הוכרז כמנצח בהחלטת שופטים

אחרי שנה ותשעה חודשים מחוץ לזירה, הודעת קאמבק דרמטית ואימונים מפרכים, פלויד מייוות'ר שוב על הקנבס. המתאגרף האמריקאי פגש בלאס וגאס את המקסיקני חואן מנואל מרקז לקרב במשקל חצי בינוני (עד 66.7 ק"ג). בתום 12 הסיבובים בהם הפגין שליטה מוחלטת, מייוות'ר הוכרז כמנצח בהחלטת שופטים. הניצחון העלה את מאזנו של מייוות'ר ל-40 ניצחונות (25 בנוקאאוט) לעומת 0 הפסדים.

"הכסף" הוכיח שבגיל 32 הוא בכושר מעולה. מהירות הרגלים, הזריזות והתנועה בזירה הפכו את הקרב לחד צדדי, כשמייוות'ר מפיל את יריבו לקנבס, וגורם לו לדמם כבר מהפתיחה. בסיום, מג'יק ג'ונסון ואוסקר דה לה הויה שישבו בין 13 אלף הצופים ב-MGM, ראו את האמריקאי מניף ידיו ומשלים חזרה מוצלחת לזירה.

"הייתי בחוץ כמעט שנתיים, והרגשתי טוב בחזרה שלי לזירה", אמר מייוות'ר, "מרקז בחור קשוח, הוא איש קטן-גדול, זרקתי אגרופים אדירים שהפילו אותו, אבל הוא קם ונלחם". מרקז בן ה-36 נפל למאזן של 1:5:50 (37 בנוקאאוט) וכאלוף עולם לשעבר שקפץ בשני משקלים כדי להתחרות במייוות'ר הוא ודאי ראוי למחמאות.

"זה היה קרב קשה", התייחס מרקז לקרב, "הוא הפתיע אותי כשהפיל אותי". המקסיקני, ששקל 2 קילו פחות מיריבו הוסיף: "אני לא רוצה שזה יישמע כתירוץ, אבל המשקל שלו השפיע. הוא היה מהיר מדי בשבילי, כשפגעתי בו הוא צחק, אבל אני יודע שזה כאב לו. עשיתי כל מה שיכולתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully