וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי חיפה: קרב האירופאיות הגדול

הירוקים יערכו שינוי אחד בהרכב לקראת קרב הצמרת (בוקולי במקום כיאל), האדומים ישאירו את יבואה על הספסל

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב (20:00, ערוץ 1) במפגש מסקרן שיפתח למעשה את המחזור הרביעי בליגת העל. בחיפה יודעים כי זהו מבחן הכוח הרציני הראשון של הקבוצה בליגה ולמרות קמפיין ליגת האלופות, הפעם מאמן הקבוצה, אלישע לוי, לא מתכנן רוטציה כפי שעשה במשחקים הקודמים.

עוד לפני האימון הבוקר ערך לוי את אסיפת השחקנים הרגילה לפני המשחק ואמר לחניכיו: "נכון שליגת האלופות זאת חוויה, אבל הליגה היא הלחם והחמאה שלנו. מצפה לנו משחק מאוד קשה בבלומפילד, הפועל תל אביב קבוצה טובה, ואני מצפה לריכוז מקסימלי במשחק". פרט לשינוי אחד, בו בירם כיאל ככל הנראה יירד לספסל לטובת גוסטבו בוקולי, כפי שתורגל הבוקר באימון, לא צפויים שינויים אחרים בהרכבו של לוי, שייהנה מסגל מלא למשחק. למרות שהחלים מפציעתו, טיאגו דוטרה הברזילאי לא צפוי להיות בסגל גם מחר.

לאחר אסיפת הוידאו שערך לשחקנים, אמר לוי: "הם מגיעים במומנטום טוב והקהל דוחף אותם. הם מדברים על זה שהנקודה החזקה היא המגרש הביתי שלהם אבל עם זה תדעו להתמודד". גם שחר עודד את השחקנים כשאמר להם: "החשיבות של המשחק הזה היא ברורה. הגענו לאירופה דרך ההישגים בעונה שעברה בליגה".

אחד משחקני הקבוצה אמר בסיום האימון: "אחרי המשחק מול באיירן אנחנו צריכים להתאושש בליגה. המשחק מול הפועל ת"א זה תמיד משחק קשה, צריך לבוא בשיא האנרגיות אליו. אפשר להגיד שאנחנו והפועל נתמודד על אליפות העונה, כך שכל משחק בינינו ישפיע על הביטחון של השחקנים לקראת המשך הליגה".

שחקנים בקבוצה ציינו הערב כי קיבלו בהפתעה את העובדה שרפאלוב לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק. רפאלוב תורגל במהלך השבוע בהרכב הראשון ואילו כיאל תורגל בהרכב השני. אך בסופו של דבר הוחלט כי בוקולי ימשיך לקבל את הקרדיט בהמשך ישיר למשחק מול באיירן ואילו גולסה ימשיך לתפקד במרכז השדה כפליימקר, אך ימשיך להתמקד בעבודת הגנה.

בתוך כך, מתברר כי בלם נבחרת גרמניה לשעבר, מתיאס זאמר, צפה במשחקה של מכבי חיפה מול באיירן מינכן והתלהב מאוד ממה שראה. השבוע שוחח זאמר עם הסוכן הישראלי אבי נסימי וביקש לברר פרטים על הקשר אייל גולסה, שאותו הגדיר כ"ילד הפלא הבא של הכדורגל האירופאי". זאמר שעובד בהתאחדות הגרמנית הבטיח להמשיך לעקוב אחר השחקן.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (בירם כיאל), אייל גולסה, מוחמד גדיר, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל תל אביב: אכזבה מכמות הקהל

גם האדומים סיימו היום את הכנותיהם לקראת המשחק מחר. בהפועל רוצים בעיקר להמשיך את המומנטום החיובי מהשבוע שעבר ולהתקרב לחיפה בצמרת, לאחר שזו פתחה כבר פער של ארבע נקודות. נתון מעודד עבור האדומים היא העובדה שהפועל – לפחות מאז תחילתה של ליגת העל - כמעט שלא מפסידה כלל לירוקים בבלומפילד. אך יחד עם האופטימיות והביטחון, בקרב הקבוצה מאוכזבים מאוד מכמות הכרטיסים שנמכרה למשחק, העומדת בסך הכל על כ-3,000, שרובם נקנו על אוהדי חיפה. הדבר בינתיים מבטיח רבבת צופים באיצטדיון, מכיוון שלהפועל כ-7,000 מינויים, אך אחרי הניצחון על סלטיק, בהפועל קיוו כי הכרטיסים יאזלו עוד לפני המשחק מחר. אגב, הקבוצה קוראת לאוהדים אשר רוצים לרכוש כרטיסים להגיע מוקדם מחר. קופות האיצטדיון יפתחו ב-17:30.

אלי גוטמן, ערך היום אסיפה הטקטית לפני האימון, אך שלא כמנהגו, האסיפה היתה קצרה ואת מירב האנרגיות השקיע בשיחות אישיות עם איתי שכטר, שאמור לשוב להרכב מחר, ועם השוער וינסנט אניימה. שכטר עצמו אמר לאחר האימון: "התגעגעתי לקהל ולבלומפילד. אני מקווה שמחר האיצטדיון יהיה מלא והאוהדים יבואו בהמוניהם. זה משחק חשוב מאוד והאווירה הביתית היא קריטית".

באימון עצמו הפתיע גוטמן שלראשונה לא תירגל את סמואל יבואה בהרכב הקבוצה. למרות שעבר טיפולים ביום שישי, החלוץ כשיר למשחק, אך ככל הנראה יפתח מחר על הספסל. גוטמן עצמו עדיין מתלבט בין זוראב מנטשאשווילי למהראן לאלה. באימון תירגל המאמן את הקשר הגיאורגי בחלקו הראשון בהרכב (כפי שהפועל פתחה מול סלטיק) ואילו את לאלה בחלקו השני של האימון. רק מחר לפני המשחק יחליט גוטמן באיזה מערך לעלות מול חיפה ואז יקבע את זהות ההרכב.

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס צפה היום במשחקה של המבורג בבונדס ליגה (1:1 מול פרנקפורט) ואמר: "קבוצה שמוליכה את הבונדסליגה לפני באיירן מינכן ושטוטגרט חייבת להיות חזקה. יש להם את רוברטו ופטריץ המצוינים בהתקפה. יש לנו עוד זמן להתכונן אבל נצא לשם בכדי להילחם ולהביא תוצאה טובה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי (מהראן לאלה), גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'יביץ', איתי שכטר.

עדכון ראשון: 14:41
עדכון אחרון: 21:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully