וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי ניצח את לופז, 1:4 לספרד על ישראל בסיכום הכללי

אחרי הפסדו של רם לפרר ופיגור 4:0 מול ספרד, מנסה הישראלי להפתיע ולהעניק לישראל ניצחון יוקרתי בחצי גמר הדייויס

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הראל לוי בחצי גמר גמר גביע דייויס נגד דויד פרר. רויטרס
היה תענוג לראות אותו. לוי/רויטרס

בדברי הימים של הספורט הישראלי תיזכר נבחרת הדייויס של אייל רן כמי שרשמה את אחד ההישגים הגדולים בהיסטוריה של מדינתנו הצנועה, כשהשתחלה למעמד ארבע הגדולות של המפעל היוקרתי כל כך, אך מול ספרד, מחזיקת הגביע המכהנת ומעצמת הטניס הגדולה בעולם נכון להיום, יחסי הכוחות כבר לא איפשרו לבחורים בכחול לבן להאריך את החלום אחרי שהדיחו בשמינית הגמר את שבדיה וברבע הגמר את רוסיה.

מסע הקסם של נבחרת הדייויס הישראלית הסתיים עם הפסדם של אנדי רם ויוני ארליך במשחק הזוגות לטומי רוברדו ופליסיאנו לופז, שהעלו את ספרד ליתרון בלתי מחיק של 0:3 אחרי היום השני בחצי הגמר. תוצאה זו הפכה את שני משחקי היחידים שמשוחקים היום (ראשון) לחסרי חשיבות, אולם בכל זאת יצאנו עם טעם מתוק ממורסיה, לאחר שהראל לוי ניצח 5:7, 2:6 את פליסיאנו לופז, והעניק לישראל נקודה יוקרתית נגד הנבחרת הטובה בעולם. בסיכום הכללי ישראל נוצחה 4:1.

"אנחנו יוצאים יוצאים בתחושה טובה ובטעם מתוק, התמודדנו בכבוד", אמר הקפטן אייל רן, "נלחמנו על כל נקודה, על כל משחקון אפשרי, ואני גאה בשחקנים. עכשיו נקווה להגרלה טובה לטורניר הבא".

מעמד חצי הגמר הושלם עם משחקיהם של אנדי רם והראל לוי. סלע, המחבט הישראלי הבכיר (29 בעולם) היה אמור לפתוח את היום נגד דויד פרר (19 בעולם), אך פציעתו בכף היד והחשש כי תוחמר, הקפיצו לשדה המערכה את אנדי רם, שנוצח 6:3, 6:1 על ידי יריבו. גם הספרדים שינו את המערך שלהם בעקבות התוצאה, ובמקום חואן קרלוס פררו (21 בעולם) פגש הראל לוי שלנו, במשחק שנעל את ההתמודדות, את פליסיאנו לופז (34 בעולם). לופז הציג טניס חלש, אך זה לא גורע מהישגו של לוי, ששיחק מצוין על החימר ובעזרת הרבה סבלנות ניצח 5:7, 2:6 את יריבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דויד פרר - אנדי רם 3:6, 1:6

אחרי ההפסד לפררו, סלע הודה כי התקשה על החימר הספרדי הן משום שהגיע בכושר פחות טוב מזה שאפיין אותו נגד רוסיה, והן משום שהיה עייף מנטלית אחרי מסע המשחקים בצפון אמריקה. למרות זאת סלע הראה ניצוצות של טניס מבריק מול פפרו, אולם נכנע ליריבו. במהלך המשחק סלע חש כאבים בכף ידו, וטופל על ידי צוות הנבחרת. בשל כך, ובעיקר בשל העובדה כי חצי הגמר הוכרע, סלע לא עלה למשטח החימר במורסיה, ואת מקומו תפס אנדי רם, שייצג את ישראל אמש במשחק הזוגות.

רם, שכשחקן נוער ניבאו לו עתיד גדול ביחידים, הפך לשחקן זוגות מדופלם, אך זה לא הפריע לו לפתוח נפלא עם שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה ולהמשיך ל-0:2. פרר הגביר קצב והשווה ל-2:2, אבל אנדי המשיך להציג טניס חכם ומגוון ושבר ל-2:3. משלב זה לקח פרר את השליטה, שבר חזרה והמשיך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

פרר שבר מיד בתחילת המערכה השנייה ועלה ל-0:2. האוהדים הישראלים ביציע עודדו את אנדי, שהפליא בהקפצות כדור וסחט מחיאות כפיים מהקהל הספרדי, ובתוך כך פרר השיג שתי שבירות ועלה ל-1:4. בהמשך פרר השלים את המשימה עם ניצחון 1:6 במערכה וספרד עלתה ל-0:4.

פליסיאנו לופז - הראל לוי 7:5, 6:2

לאחר הפסדו של רם עלה למשטח החימר הראל לוי, בניסיון להעניק לישראל ניצחון יוקרתי על אלופת העולם, ולהמתיק את ההפסד בחצי הגמר. שני השחקנים שמרו על הגשותיהם בפתיחה ושייטו לשוון 2:2. במשחקון החמישי לופז השיג מספר נקודות שבירה, אך לוי נחלץ באמצעות משחק סבלני וטעויות של יריבו ועלה ל-2:3. השניים המשיכו לשמור על הגשותיהם, אולם לופז נראה לא מרוכז (32 טעויות לא מחויבות במערכה) וובמשחקון השניים-עשר לוי השיג נקודת שבירה שהיא גם נקודת מערכה. בעזרת גב יד סבלנית מהקו האחורי הראל ניצח 5:7 במערכה.

לוי שמר על ההגשה בפתיחת המערכה השנייה, ולופז הפך קצר רוח ועצבני. הראל לוי הראה ניצוצות של טניס גדול כשחבטות ההעברה שלו תסכלו את לופז, ובא על שכרו עם שבירה ויתרון 1:3. לוי המשיך לשלוט בקצב, ניצל את מלוא המגרש ושבר את לופז במשחקון השמיני בדרך לניצחון 2:6 במערכה. גם אם מדובר במשחק לפורטוקול בלבד, לוי ניצל יום חלש של לופז, שיחק טניס מצוין והשאיר לישראל טעם מתוק בפה, אחרי הופעה מכובדת בחצי הגמר. כבוד.

"אין יותר מדי שחקנים יחידים שיכולים אותי ואת דודי", יודע לוי הוותיק, "אני מרגיש טוב ביחידים בתקופה האחרונה, ונהנה מאוד מהמשחקים במסגרת הדייויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully