וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: ”בהחלט נוכל לחזור למעמד הזה בעתיד”

אנדי רם יצא אופטימי ממפגש הדייויס מול ספרד למרות ההפסד והודה: ”אי אפשר לנצח את ספרד בבית”. רן: "גאה בשניהם"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד, שליחנו למורסיה

נבחרת הדייויס של ישראל סיימה הערב (שבת) מעשית את דרכה בגביע דייויס אחרי שאנדי רם ויוני ארליך הפסידו 7:6, 6:7, 6:4, 6:2 לטומי רוברדו ופליסיאנו לופז במשחק הזוגות שקבע 0:3 לספרד בחצי גמר גביע דייויס, כך שמשחקי היחידים מחר ייערכו לפרוטוקול בלבד.

למרות ההפסד, והעובדה שבשלושת המשחקים עד כה ניצחה הנבחרת הישראלית מערכה אחת בלבד, לא נראו פרצופים עגומים במיוחד בצד הישראלי. "זו כנראה הייתה חוויה חד פעמית בחיים שלי", אמר רם בסיום. "אף אחד לא יכול לנצח את ספרד בבית לדעתי. השבוע כאן היה נהדר, זה היה משחק קשה מאוד שיכל ללכת לשני הכיוונים. לצערי יוני סבל קצת מהפציעה הישנה שלו ולא יכל לסיים את המשחק כמו שרצה. המשחק התעלה לרמה גבוהה מאוד, היה קשה לשחק מאוד מול נבחרת ספרד על חימר. לשחק נגד 12 אלף צופים קשה יותר מלשחק עם 12 אלף צופים".

יוני ארליך התייחס לפציעה באותו מקום שבו סבל מהפציעה הקודמת, שהשביתה אותו לשמונה חודשים: "אני לא חושב שהפציעה חמורה. זה באזור של הפציעה הישנה, קשה לי לאבחן את זה עכשיו כי היד עייפה והשרירים מסביב עייפים, אני לא מרגיש משהו חמור. בסט הרביעי זה היקשה עליי מאוד לשחק, ניסיתי לעשות את המקסימום והיה לי קשה להחזיק את המחבט, אני חושב שנתתי את המקסימום שיכלתי בתנאים שהיו".

הקפטן אייל רן אמר: "אני גאה מאוד בשני הבחורים האלה, זה היה משחק ארוך וצמוד. אמנם לא ניצחנו את המשחק אבל קנינו הרבה אוהדים חדשים, שראו הרבה לב ונשמה. זה מזכיר לי כמה חשוב הזוג הזה לנבחרת וזה נותן לנו המון כוח. אני גאה בשחקנים והצוות, כי הגענו להישג מדהים. צריך להרים את הראש, להמשיך ליהנות מהרגע הזה ומהמקום שהגענו אליו. אני מאמין שהשחקנים עוד יגיעו להישגים כאלה, אני יוצא מעודד כי היינו במשטח שהכי קשה לשחק עליו בתזמון קשה שאחרי עונת ההארד קורטס. אני יוצא אופטימי, התמודדנו מול הנבחרת הכי חזקה בעולם, השחקנים היו שווים והיו אחלה אוהדים. אנחנו מסתכלים על הכל בצורה חיובית, עוד כמה ימים תהיה הגרלה ונתחיל מהתחלה".

אנדי רם על העובדה שהשחקנים לא הגיעו בכושר גופני אידיאלי למשחק: "עשינו את כל ההכנות, אבל אין לנו עומק. בהחלט נוכל לחזור למעמד הזה בעתיד אם אנחנו כבר כאן. היינו שווים מול הנבחרת החזקה בעולם בזוגות וגם ביחידים. שאתה משחק בארץ הכל יכול להיות. דודי הראה שהוא אחד משחקני הדייויס הגדולים ביותר, גם הפעם הוא בא ונתן סט וחצי גדולים מול אחד השחקנים החמים בסבב בדייויס, הוא פשוט משחק ברמה של טופ 10. הראל השנה עשה ניסים ויוני ואני, כשאנחנו משחקים ביחד, אנחנו אמורים להביא את הנקודה מול כל נבחרת, אז אין סיבה שלא נהיה שם".

רן עדיין לא החליט מי יעלה לשחק מחר במשחקי היחידים לפרוטוקול. לפי התקנון הוא יכול להחליף את סלע או לוי בנועם אוקון רק בתנאי שאחד מהם יהיה פצוע, כך שההחלטה נדחתה למחר. בנוסף, גם הספרדים עדיין לא הודיעו מי מבין שחקניהם ישחק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully