וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן מתלבט בין יבואה ללאלה

הפועל ת"א ערכה אימון קל בחג לקראת מכבי חיפה. שחקן בקבוצה: "אסור לנו לחשוב שהניצחון על סלטיק מבטיח לנו משהו"

בהפועל תל אביב משתדלים לשים את המשחק נגד סלטיק בצד ולהתרכז במשחק ביום שני נגד מכבי חיפה. הקבוצה ניצלה את החג כדי לערוך היום (שבת) אימון קליל כדי לא ליצור עומס על השחקנים, שכן מדובר במשחק שלישי תוך שמונה ימים. האימון התאפיין ברובו במשחקונים בין השחקנים, ובקבוצה נמצאים בדריכות רבה לקראת משחק הליגה ביום שני.

"אם נפסיד לחיפה בבית, אז אף אחד כבר לא ידבר על סלטיק", אמר אחד משחקני הפועל תל אביב. "אחרי התוצאות בשבוע שעבר, חיפה תרצה להתאושש על חשבוננו ואסור לנו לחשוב שהניצחון על סלטיק מבטיח לנו משהו במשחק הזה". בקבוצה מאמינים כי בלומפילד יהיה מלא ביום שני ועד כה נמכרו 10 אלף כרטיסים למשחק.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, יערוך רק מחר הכנה למשחק ויתרגל את ההרכב שאמור לפתוח נגד חיפה. איתי שכטר, שהחמיץ את המשחק נגד סלטיק, צפוי לחזור להרכב ועומרי קנדה אמור להמשיך לקבל את הקרדיט באגף ימין. השאלה היחידה שנותרה פתוחה לקראת ההתמודדות היא אם סמואל יבואה ימשיך לקבל את הקרדיט או שמא מהראן לאלה יועדף עליו. יבואה עצמו ערך היום טיפולים ולא התאמן, כמו גם וואליד באדיר, כשהשניים ערכו אימון ריצה קלה. נמניה ווצ'יצ'ביץ' ערך אף הוא אימון קל בלבד, שכן הוא אינו נמצא עדיין בכושר משחק מלא ובהפועל תל אביב לא רוצים להעמיס עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully