וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "נחזיר לשחקנים את הביטחון"

דור בלך

18.9.2009 / 15:47

הבעלים של נתניה נחת לאחר ארבעה חודשים והתחמק ממתן תשובות לגבי עתיד הקבוצה. אוקוצ'ה נשך את סמיה באימון

נראה שהמחסור בתוצאות נותן את אותותיו והעצבים במכבי נתניה מגיעים לרמות חדשות. באימון הבוקר שערכה הקבוצה היום (שישי) תיקל בחריפות אבודו אוקוצ'ה את מעוז סמיה ללא כדור, וזה התרגז ותפס את החלוץ כשהוא על הרצפה. אוקוצ'ה לא נשאר חייב ונשך את אצבעות ידיו של הבלם הצעיר, כשרק התערבות של שחקנים נוספים הפרידה בין השניים. מאמן הקבוצה נתי עזריה זרק את השניים מהאימון, והם יעמדו בפני וועדת משמעת ביום שני.

אם לא די בכך, גם הקשר הצעיר שניר גואטה רב במהלך האימון עם קפטן הקבוצה קלמי סבן, ועזריה החליט להשעות גם אותו מאימונים עד לוועדת המשמעת לאחר החג. בנתניה מאוד לא מרוצים מהאווירה הרעה בקבוצה, בעיקר סביב התוצאות הלא מספקות, ומתכוונים להעניש בחומרה את השלושה ולא להסתפק בהזמנה לארוחה. עם זאת, בעקבות הסגל הקצר נראה כי העונש יתגלם בקנסות ופעולות חינוכיות בלבד, ולא בהשעיות.

גורמים בקבוצה ינסו להרגיע את הרוחות עד למשחק הליגה בשבוע הבא נגד הפועל רמת גן, בו יקוו להשיג ניצחון ראשון העונה. בנתניה שוקלים לערב איש מקצוע, אך נכון לעכשיו ככל הנראה יסתפקו בשיחה קבוצתית.

מי שנחת היום אחר הצהריים בארץ הוא הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, ששהה באירופה בארבעת החודשים האחרונים וכזכור החליט לא להשקיע השנה כספים במועדון. "נתניה תחזור עם כוחות מחודשים", הבטיח הגרמני עם נחיתתו. "נחזיר לשחקנים את הביטחון". יאמר דיבר על הקיצוץ התקציבי הנרחב ואמר: "אל תשכחו שהשקענו הרבה מאוד כסף בשנים האחרונות ואנחנו בסך הכל מבצעים את התהליך כדי שבקרוב נחזור לקדמת הבמה. זה יקרה כאשר העניינים סביבתיים כמו האצטדיון החדש ומתקני האימונים יושלמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully