וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "אפשר לנצח את כל הקבוצות בבלומפילד"

מגן הפועל ת"א צבר ביטחון אחרי ה-1:2 על סלטיק. זהבי: "נותן הכל, לא משנה אם זה מהספסל". לאלה עשוי לפתוח מול מכבי חיפה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

חגיגות ארוכות היו אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב, לאחר הניצחון המתוק על סלטיק במחזור הראשון של הליגה האירופית (1:2). את מרב המחמאות קטפו מהראן לאלה, שהבקיע את גול הניצחון, גילי ורמוט, שמתחילת העונה מפגין יכולת שיא והזר החדש, נמניה וויצ'יצ'ביץ', שכבש שער במשחקו השני בקבוצה. את ההתלהבות והביטחון שקיבלו השחקנים תיאר בסיום המשחק המגן עומרי קנדה, שאף הוא הציג יכולת מצויינת בשני המשחקים האחרונים: "אני מאמין שאפשר לנצח את כל הקבוצות בבלומפילד".

"במחצית, אלי אמר לנו, לא ביהירות, שאפשר לנצח את המשחק", הוסיף קנדה. "כולם ראו שבמחצית השניה היינו הרבה יותר טובים והגיע לנו לנצח". לגבי עתיד הבית, הוסיף המגן: "כולם יודעים שקיבלנו בית מאוד קשה. הראנו שאנחנו קבוצה חזקה מאוד בבית, אבל אי אפשר לדעת איך הדברים ייראו. זה עדיין רחוק ואנחנו חושבים על המשחק הבא מול מכבי חיפה".

ערן זהבי, שיחד עם לאלה, הביא לשינוי המומנטום במגרש, הצטרף לתחושות של קנדה: "זה כיף גדול. אני מאוד מאושר. חגגנו בחדר הלבשה, אבל עם כל השמחה אנחנו עם הפנים כבר קדימה ליום שני. הקהל היה נפלא, הוא הביא לנו אנרגיות מטורפות שבאו לידי ביטוי על הדשא. במחצית הראשונה נשמרנו קצת, אבל במחצית השנייה הוכחנו הרבה אופי והאמנו שננצח את המשחק".

זהבי ולאלה יוצרים שינוי בכל פעם שהם נכנסים כמחליפים, וזהבי נשאל האם לדעתו הם צריכים לקבל יותר קרדיט ולפתוח בהרכב. "זה נכון שבמשחקים האחרונים שאני ומהראן נכנסים, אנחנו מצליחים להביא את השינוי. אני שמח מאוד על כך", אמר זהבי, "אנחנו תמיד באים לתת את הכל ולא משנה אם זה מהספסל או בהרכב. ברור שכל אחד מאיתנו היה רוצה להיות בהרכב, אבל יש צוות מקצועי בשביל זה. אנחנו נמשיך לתת הכל אפילו אם זה בדקות מועטות". לגבי המשחק מול חיפה אמר הקשר: "אני מאמין שנתכונן טוב למשחק ונבוא מוכנים ליום שני. זה הולך להיות משחק מאוד קשה".

אפילו סמואל יבואה, שממעט לדבר בתקשורת, חרג ממנהגו בתום המשחק ואמר: "כשאתה משחק מול מועדונים גדולים, אתה צריך לקחת את הזמן ולא ללחוץ יותר מדי קדימה כדי שלא יפתיעו אותך. כבר מהתחלה ראינו שסלטיק מפחדים מאיתנו, אבל לקחנו את הזמן ובמחצית השנייה החלטנו ללחוץ קדימה בכל הכוח. קורה שאתה מחמיץ מול השער, אבל אנחנו עובדים על בכדי להשתפר".

המשחק אמש סידר לאלי גוטמן כאב ראש לא קטן לקראת יום שני. המאמן יצטרך להחליט את מי להרכיב בהתקפה, זאת בעקבות חסרונו של איתי שכטר מול סלטיק, והעובדה שיחזור לסגל הקבוצה ביום שני, שכן ברור כי לאלה, מבקיע שער הניצחון, נמצא בכושר מצוין. אם גוטמן יחליט על השינוי, יהיה זה על חשבונו של סמואל יבואה, שמתקשה לשחזר את פתיחת העונה הקודמת. קנדה, שהפגין משחק טוב גם אתמול וגם מול הפועל באר שבע, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, לאחר שהפסיד לדני בונדר בתחילת העונה את המקום בין 11 הפותחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully