וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו הולכים לנצח"

מאמן הפועל ת"א הסביר את הסיבות למהפך בניצחון על סלטיק. באדיר: "משחק גדול". קולדוול: "יהיה קשה לקחת פה נקודות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה במסגרת האירופית, כשגברה 1:2 על סלטיק במחזור הפתיחה של בית ג' בליגה האירופית. האדומים ניצלו חולשה איומה של הסקוטים, תקפו ללא הרף והפכו פיגור מוקדם לניצחון משערים של נמניה ווצ'יצ'ביץ' (75) ומהראן לאלה (88).

"שיחקנו לפי תבנית משחק. קיבלנו גול מחוסר ריכוז רגעי. במחצית אמרתי לעצמי 'שמע, עכשיו עוד פעם יגידו בתקשורת, מפסידים, חסר גרוש ללירה'. אמרתי לשחקנים שלי במחצית שאנחנו הולכים קדימה. אמרתי להם שאנחנו הולכים לנצח את המשחק. זה לא ייגמר 0:1, זה ייגמר 1:2 לנו", אמר גוטמן בסיום והסביר את טקטיקת המשחק ההתקפית שלו במחצית השניה. "איפה שלחצנו את הכדור שם הרווחנו אותו". כשנשאל על היריבה הגדולה שניצח, אמר גוטמן: "סלטיק לא מעניינת עכשיו, מה שמעניין זה הפועל תל אביב".

גוטמן מתח ביקורת על העובדה שבהתאחדות שיבצו את משחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ליום רביעי. "אני לא יודע מי קובע את סדר המשחקים ולא רוצה לפגוע באף אחד", אמר המאמן, "אבל לא יכול להיות שלקבוצה שמשחקת שלושה משחקים בשמונה ימים יתנו משחק נוסף. מי שקובע את ההחלטות לא מבין את גוף האדם, את הצורך בהתאוששות ואת החשיפה לפציעות שיש לשחקנים בגלל העומס".

הקפטן וואליד באדיר סיכם את הניצחון: "נתנו משחק גדול היום ואני רוצה להגיד תודה לקהל הנפלא הזה שעודד אותנו לאורך כל המשחק. הגענו להרבה מצבים ואני שמח שניצחנו. זה נותן לנו דחיפה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בליגה. אלי ויוסי אמרו לנו במחצית שאנחנו מנצחים. סלטיק הפתיעו אותי. הם באו להתגונן ולשמור על התוצאה. אולי אנחנו צריכים לקבל גול בכל משחק כדי להבקיע ולנצח".

נאתכו: "ניצחון שמעיד על אופי"

השוער וינסנט אניימה, שלא נזקק להצלות מרהיבות בשל האנמיות של שחקני סלטיק, פרגן לחבריו: "האמנו בעצמנו במחצית השנייה ואמרנו שחייבים להמשיך להילחם, ולכן הצלחנו. היכולת שלנו לחזור מפיגור היא מדהימה. זה מה שאנחנו צריכים, זה מראה על אופי. אנחנו שואבים אנרגיה מעצמנו ומהקהל".

לקראת משחק הליגה המסקרן מול מכבי חיפה, אמר השוער: "יהיה משחק קשה מאוד. אנחנו יודעים שהם יבואו לנסות ולנצח אותנו, ונתכונן טוב אליהם". אניימה לא יכול היה להתעלם גם מהיכולת הנפלאה של נמנייה ווצ'יצ'ביץ': "זה בדיוק השחקן שהיינו צריכים אצלנו, הוא מוסיף לנו המון".

ביברס נאתכו הוסיף: "הניצחון הגיע לנו, אפילו הגיעו לנו שני פנדלים בטוחים. שיחקנו מצוין והיינו טובים יותר מסלטיק. במחצית הראשונה עלינו עם חשש שסלטיק יפעילו עלינו לחץ בחלק הקדמי ורצינו למנוע את הריצה שלהם. במחצית השנייה כבר לא היה לנו מה להפסיד, היינו צריכים ללחוץ וידענו לעשות זאת. אני שמח שידענו לחזור מפיגור לניצחון, זה מעיד על אופי. יש לנו משחק חשוב ביום שני ונתכונן אליו בהתאם".

קולדוול: "הפועל הפתיעו אותנו"

מנגד, בסלטיק הודו כי הופתעו מהיכולת הטובה של האדומים. "הפועל הוכיחה שהיא קבוצה ביתית טובה מאוד. אמרתי כבר בעבר שהתחרות במפעל תהיה קשה. הם הפתיעו אותנו בהנעת הכדור שלהם וביכולת שלהם בכלל. לקבוצות יהיה קשה מאוד להוציא פה נקודות", אמר הבלם גארי קולדוול.

המנג'ר טוני מוובריי המאוכזב סיכם בקצרה: "ידענו שהפועל קבוצה טובה מאוד. הם שיחקו מספיק טוב כדי לנצח, בעיקר במחצית השניה. האווירה פה, עם הקהל הנפלא שלהם, הוסיפו להם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully