וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר יש ארוחות חינם

דור בלך

17.9.2009 / 14:04

ההנהלה הגיעה להסכם שיספק לשחקנים ארוחה בסיום כל אימון. קורנפיין: "מוכן שבית"ר לא תזכה באליפות ותקבל בית משלה"

לאחר מספר חודשים בהם שחקני בית"ר ירושלים לא קיבלו ארוחה בסיום האימונים, ואף התלוננו על כך וציינו כי מדובר בחוסר מקצוענות, הגיעה היום (חמישי) הנהלת בית"ר להסכם עם אחת מנותנות החסות של הקבוצה - בורגרס בר, כי אלה יספקו ארוחות חמות בסיום האימון לשחקנים, ובתמורה יופיעו על שני שרוולי הקבוצה, במקום על שרוול אחד כפי שהיה עד היום.

כזכור, עד עתה נדרשו השחקנים לשלם כ-600 שקלים לחודש אם רצו לקבל ארוחה בסיום האימון, אך רובם ככולם סירבו והעניין לא יצא אל הפועל. החל מיום שני השחקנים ועובדי המועדון יזכו לארוחות מלאות תוך הקפדה על מזון בריא.

הקבוצה ערכה היום הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, בה לקחו חלק כל אנשי המועדון בהם הספונסר גומא אגייאר. "אני שמח מאוד שבסוף הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר והמועדון הזה ממשיך להתקיים בגאווה", אמר אגייאר בטקס. "אני רוצה להודות לכל האנשים שגרמו לזה לקרות ואני מאושר להיות איתכם פה בראשית השנה".

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, שבטקס הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח לפני מספר חודשים אמר כי כמו בני ישראל בית"ר ניצבת מול מצב קשה ורק נס הדומה לקריעת ים סוף יציל אותה התייחס לדבריו מאז ואמר כי "אני מאושר שהצלחנו לקרוע את ים סוף, ומלא תודה והערכה לגומא אגייאר, שאלמלא הוא לא היינו עומדים פה כיום". קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן איחל שנה טובה לשחקנים ולאנשי המועדון, שזכו כולם לתלושי קנייה על סך 500 שקלים, לסט מצעים וכן לסלסלת שי לכבוד החג.

קורנפיין התייחס גם לנושא בית וגן בנאומו ואמר: "אמנם אנחנו פה כבר שנים, אבל זה לא הבית שלנו. אני מוכן שבית"ר לא תזכה בתואר ורק שתקבל בית משלה. גם אם זה לא יקרה השנה, אני מקווה שאת היסודות נניח כבר בשנה הקרובה". בבית"ר שוקלים להוסיף מערכת חיישנים מיוחדת הקולטת ושומרת את תנועת השחקנים באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully