וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב עשוי לפתוח מול הפועל ת"א

17.9.2009 / 12:38

אלישע לוי ערך משחקון בין ההרכב הראשון לשני, כיאל לא קיבל גופיה. דוטרה ושטרכמן הבקיעו. שחר: "הליגה שלנו לא טובה"

ליאור רפאלוב תורגל היום (חמישי) בהרכב מכבי חיפה שהחלה להגביר את קצב האימונים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. אלישע לוי החזיר את מוחמד גדיר לאגף ימין אבל אייל גולסה שיחק מאחור יחד עם ג'ון קולמה, כשבירם כיאל שיחק עם ההרכב השני.

התוצאה בסיום הייתה 2:2, כשדבלאשווילי כבש להרכב הראשון. ההרכב השני הבקיע כשברשימת המבקיעים שלו נכללו טיאגו דוטרה ואייל שטרכמן, שני שחקני הרכש החדשים. שחקנים בקבוצה טענו כי דוטרה "שיחק בהליכה", וניכר עדיין כי הוא פצוע, אך הוא הבקיע שער מרהיב.

לפני האימון שוחח אלישע לוי עם השחקנים ואמר להם: "ניכר שאתם מתעשתים מהר, חשבתי שייקח זמן כדי שתתאוששו מבחינה פיזית. אני מתכוון להגביר את הקצב החל מהיום לקראת המשחק ביום שני".

שחר: "הליגה שלנו לא טובה"

"אני בעד מאמן צעיר שיביא רוח חדשה לנבחרת", אמר נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר בראיון ל'עושים ספורט' בגלי צה"ל. "הוותיקים קיבלו את הצ'אנס שלהם ולא הביאו תוצאות". שחר סירב להתייחס לשמות ספציפיים, אך בכל זאת נתן התייחסות לכל אחד מהשמות.

על רוני לוי, אמר שחר: "הוא אחד המועמדים הראויים". על ברקוביץ' הוסיף שחר: "קנדי אמר שכל אזרח אמריקאי צריך לראות את עצמו מועמד לנשיא המדינה. אז כל איש כדורגל צריך לראות את עצמו מועמד. אבל כל מי שימתנה צריך להיות מאמן כדורגל. בנוסף, חשוב גם שיהיה לו ניסיון כשחקן ויביא רוח חדשה לנבחרת".

שחר סיפר בתחילת השיחה על הרגשותיו מהמשחק השבוע נגד באיירן מינכן, ותלה לא מעט אשמה ברמה של הכדורגל הישראלי: "מגרשי הכדורגל בארץ הם לא מגרשים שכיף להגיע אליהם. גם הכניסה לאיצטדיונים, הישיבה והשירותים לא טובים, לכן אנשים נמנעים להגיע".

"רוצים להעלות את הרמה? צריך להוסיף מתקנים", המשיך שחר. "הליגה שלנו היא לא טובה, ובמקום שיהיו הרבה משחקים מותחים ורצון לנצח, יש הרבה משחקים שאתה משחק לא להפסיד, ואז המשחק מאבד את ערכו. זו הליגה שלנו, וכשאנחנו או הפועל תל אביב באים לשחק בליגת האלופות או בליגה האירופית, זו הבעיה ואתה רואה את ההבדל".

על העובדה שאבי לוזון מחשיב את הליגה הישראלית כליגה השישית בטיבה באירופה, אמר שחר: "אז הוא אומר". על כעסו של לוזון על אי הופעתו לישיבת מזכירות ההתאחדות הוסיף: "לפני שנה הודעתי ללוזון שאני עומד להגיש מכתב התפטרות ואחרי שבועיים הגעתי אותו. לכן אני לא יודע מה קרה. אתמול גילו לי שיש כיסא עם השם שלי ולא ידעתי מזה. התפטרתי לפני למעלה משנה ואיני שייך עוד למזכירות".

לקראת השנה החדשה החליטו שחקני חיפה והצוות המקצועי בראשותו של המאמן אלישע לוי לתרום את השי שניתן להם על ידי המועדון (כ-500 ש"ח לשחקן) לשני ארגונים, עמותת 'לתת', שתקבל מחצית מסכום של כ 15 אלף ש"ח עבור נזקקים למזון בחג והמחצית האחרת עבור ארגון וראייטי ישראל, בו תומכת מכבי חיפה החל מהשבוע.

הקפטן יניב קטן: "לקראת השנה החדשה אנו רואים צורך עליון לעזור לארגון 'לתת' ולסייע. זו תרומתנו הקטנה למען הקהילה". הקפטן השני, אלון חרזי: "הסכום הזה יעזור לחלק מהמשפחות בישראל לחגוג את החג בכבוד. אנו גאים לתרום את חלקנו לארגונים השונים ולמען ילדים הזקוקים לכל סיוע המוגש להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully