וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קודם זה נראה בלתי אפשרי

אחרי ששלחה הביתה את שבדיה ורוסיה, נבחרת הדייויס מתייצבת למפגש נגד ספרד (שישי, 13:00, ערוץ 2). אפשר לחלום?

הכל מוכן ומזומן לרגע השיא של הטניס הישראלי בכל הזמנים: נבחרת הדייויס של ישראל תתייצב ביום שישי ב-13:00 למעמד חצי גמר גביע הדייויס, נטולת כל סיכוי על הנייר, אך עם הרבה אמונה שאפשר לשחזר את ההצלחות האחרונות במפעל. דודי סלע, הראל לוי, יוני ארליך ואנדי רם ינסו להמשיך ולשכתב את ההיסטוריה של הטניס הישראלי על החימר והרחק מהאוהדים הרועשים של רמת השרון עם הרבה תקווה לחולל סנסציה נוספת מול מחזיקת הגביע.

את המפגש יפתח הטניסאי מספר 2 של ישראל, הראל לוי, שהוכיח בשני המשחקים שהיו לו נגד רוסיה ושבדיה שהוא יכול לחזור לטופ של הטניס. לוי יפגוש את דויד פרר (13:00, שידור ישיר בערוץ 2), שהועדף על ידי הקפטן הספרדי על פני טומי רוברדו במפגש שיפתח את ההתמודדות. מיד לאחר מכן ישחקו דודי סלע וחואן קרלוס פררו. ביום שבת יתקיים משחק הזוגות אליו שובצו בנבחרת הישראלית אנדי רם ויוני ארליך, שישחקו נגד רוברדו ופליסיאנו לופז. ביום ראשון יתקיימו שני משחקי יחידים נוספים, שיקבלו משמעות אמיתית אם אחת הנבחרות לא תוביל 0:3 בתום יום המשחקים השני. סלע יפתח מול פרר והמשחק החמישי והאחרון יהיה בין לוי לפררו.

בהיעדרם של רפאל נדאל, המדורג שני בעולם, ופרננדו ורדסקו, המדורג עשירי, נתן קוסטה את המושכות לפררו הוותיק (21 בעולם), והעדיף את פרר (19 בעולם) על חשבונו של רוברדו (16 בעולם), בגלל יכולתו החלשה של רוברדו לאורך השנים בגביע דייויס ומאזנו העגום בקריירה מול דודי סלע (0:3 לסלע).

ורדאסקו ונדאל אמורים להצטרף היום לחברים שלהם כדי לתמוך ולעודד את הנבחרת. ההגרלה עצמה התקיימה בעיירה הסמוכה למתחם הגולף, טורה פאצ'קו, כאשר רק היום אפשר היה להרגיש את הדריכות של הספרדים למפגש. רוב העיתונאים הגיעו למסיבת העיתונאים והצפי הוא שיהיו לא פחות מ-300 עיתונאים, שיגיעו כדי לסקר את האירוע. גם האוהדים החלו לגלות עניין, כשחלק מהם הגיע אל מחוץ למוזיאון שבו התקיימה ההגרלה כדי לצלם את השחקנים ולקבל חתימות.

הראל לוי - דויד פרר (13:00, שידור ישיר בערוץ 2)

הראל לוי - בן 31, 140 בעולם, 19 ניצחונות בדייויס (יחידים), 11 הפסדים

דויד פרר - בן 27, 10 בעולם, 7 ניצחונות בדייויס (יחידים), 3 הפסדים

אחרי שנתן את הופעת חייו נגד שבדיה, כשבמו ידיו העניק את הנקודה החמישית והמכרעת מול אנדראס וינסיגוארה, לוי המשיך להאמין בעצמו והדהים את איגור אנדרייב מול רוסיה. לוי, ששופע בביטחון, שיחק בשבוע שעבר על החימר ונראה עליו לא רע בכלל כשהגיע לרבע הגמר בצ'לנג'ר גנואה. אלא שמולו יתייצב אומן חימר אמיתי, שהגיע פעמיים לרבע הגמר ברולאן גארוס.

באליפות ארצות הברית האחרונה פרר לא הצליח להרשים והפסיד כבר בסיבוב השני, אך בגביע הדייויס השנה הוא עשה את המוטל עליו כשקיבל את המפתחות והשיג שני ניצחונות לספרדים על נובאק דג'וקוביץ' וויקטור טרויצקי בסיבוב הראשון. השניים עד היום לא נפגשו בכלל.

לוי נשמע לאחר ההגרלה מרוצה מאוד מתוצאותיה ומהעובדה שהוא עולה לשחק ראשון: "זה טוב שאני פותח את ההתמודדות. גם דודי אוהב לשחק שני וזה מה שהוא רצה. ציפינו לזה שפרר יעלה ביחידים ולנו נשאר רק להביא טניס טוב למגרש".

פרר סיפר על ההרגשות שלו לקראת תחילת ההתמודדות: "אני נרגש לשחק כל כך קרוב לבית. יש לי הרבה קרובים שבאו לתמוך בי. זו הזדמנות מצוינת להשיג עוד גמר בגביע הדייויס. כרגע אני מתרכז רק בלהביא לספרד את הנקודה הראשונה".

דודי סלע - חואן קרלוס פררו (שידור ישיר בערוץ 2)

דודי סלע - בן 24, 29 בעולם, 12 ניצחונות בדייויס (יחידים), 6הפסדים

חואן קרלוס פררו - בן 29, 21 בעולם, 16 ניצחונות בדייויס (יחידים), 6 הפסדים

כמו תמיד, בנבחרת הישראלית שמים את רוב הכסף על דודי סלע, ולמרות שמדובר במשטח פחות אהוב עליו, מאמינים שהטניסאי הבכיר של ישראל מסוגל להתמודד עם כל יריב שיעמוד מולו. סלע, שלא אהב לשחק על דשא ערב תחרות ווימבלדון, הגיע בתחרות לשמינית הגמר וכך מאמינים שסלע יתייצב גם על החימר ויעשה את העבודה מול פררו המסוכן.

סלע אמנם לא מגיע בתקופה טובה לדייויס אחרי הפסדים במסעו בארצות הברית והדחה מוקדמת מהצפוי באליפות ארצות הברית הפתוחה. אלא שהישראלי הוכיח שברגעים המכריעים הוא שם, הוא נותן את כל כולו ולא נותן להבדלי הדירוג לבלבל אותו. השנה השיג סלע שלושה ניצחונות מארבעה משחקים בדייויס, כשההפסד היחיד היה במשחק לפרוטוקול בלבד מול רוסיה.

לפררו יש במאזן זכייה בגרנד סלאם אחרי שב-2003 הוא זכה ברולאן גארוס. את השנה הנוכחית הוא פתח לא טוב, הודח בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה, המשיך עם הדחה מוקדמת ברולאן גארוס, אך בווימבלדון הוא נעצר רק ברבע הגמר ובפלאשינג מדו הוא הגיע לשמינית. פררו היה מהמובילים של ספרד לחצי הגמר, אחרי שסחב את הנבחרת על הכתפיים שלו ושובץ למשחק החמישי והמכריע נגד אנדראס בק, תוך שהוא מנצח די בקלות 4:6, 4:6, 4:6 בדרך למפגש עם ישראל.

אז רגע לפני שעולים על החימר, אייל רן נתן זריקת עידוד לבחורים שלו כשבמסיבת העיתונאים נשאל על ידי העיתונאים הספרדים לגבי הסיכויים של ישראל להפתיע, ואמר: "כשיתחילו המשחקים נראה מה המצב על המגרש וננסה לחפש את הגורמים להפתעה. בסך הכל אנחנו אוהבים לשחק עבור הדגל וננצל כל הזדמנות קטנה כדי לנצח במפגש הזה".

הקפטן הספרדי, אלברט קוסטה, התייחס למשל של דוד מול גוליית, אותו העלה אנדי רם, ואמר: "אנחנו לא מחשיבים את זה כך. יש לנו יריבה קשה וזה ברור לנו שאנחנו צריכים לעבוד קשה. השאיפה הכי גדולה זה להשיג את שתי הנקודות ביום הראשון כדי לפתוח את ההתמודדות כמו שצריך. זה נכון שהחימר הוא לא מועדף על ידי הישראלים, אבל זה לא שהם לא יודעים במה מדובר. הם משתתפים בטורניר בכל העולם, אבל ברור שלנו זה יתרון גדול".

בשבת כאמור ייערך משחק הזוגות. רם סיפר כי לא הופתע מהשיבוץ למשחק ואמר: "שיחקנו נגד רוברדו ולופז הרבה פעמים. תמיד זה היה צמוד. זה ברור שספרד פייבוריטית, אבל זה סיפור דוד וגוליית וננסה לשחזר אותו". פליסיאנו לופז, ששובץ אף הוא לזוגות, אמר: "אין ספק שמשחק הזוגות הוא הקשה ביותר שלנו במפגש הזה, אבל אנחנו מרגישים טוב בבית על החימר. נבוא לעשות את מה שאנחנו יודעים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully