וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שושנה בין החורחה

17.9.2009 / 8:47

משחק טוב של חורחה דה לה רוסה העניק לקולורדו ניצחון 3:4 על סן פרנסיסקו והגדיל את הפער ביניהן. הסיפור ב-AL גמור

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 8:9
מינסוטה - קליבלנד 3:7
ניו יורק יאנקיז - טורונטו 4:5
בולטימור - טמפה ביי 2:4
דטרויט - קנזס סיטי 3:4
טקסס - אוקלנד 4:0
סיאטל - שיקגו וייט סוקס 3:4

NL:

סט. לואיס - פלורידה 5:2
לוס אנג'לס דודג'רס - פיטסבורג 1:3
סן דייגו - אריזונה 5:6
פילדלפיה - וושינגטון 1:6
אטלנטה - ניו יורק מטס 5:6
סינסינטי - יוסטון 5:6
שיקגו קאבס - מילווקי 9:5
סן פרנסיסקו - קולורדו 4:3

גונזו בא לעזרה

AL: בוסטון סגרה מעשית את סיפור העולה מהויילד קארד בחטיבה, לאחר ניצחון דרמטי 8:9 על האיינג'לס. אלכס גונזאלס רשם סינגל על בסיסים מלאים מול בריאן פואנטס, הכניס ריצה הביתה באינינג התשיעי והעניק לרד סוקס את הניצחון אחרי שכבר פיגרו בתחילת האינינג. הגרביים התרחקו לפער של 6.5 משחקים מטקסס, שטואטאה בבית על ידי אוקלנד, עם הפסד 0:4. כשנותרו 17 משחקים בקופה, לא נראה שההפרש הזה סגיר. היאנקיז ביצעו מהפך וניצחו את טורונטו 4:5 כדי לשמר את פער 6.5 המשחקים מהרד סוקס. חורחה פוסאדה וג'סי קרלסון הושעו בעקבות התגרה במשחק הקודם משלושה משחקים כל אחד.

דטרויט ניצחה את קנזס סיטי 3:4, כשמינסוטה משמרת את פער 4.5 המשחקים ממנה עם 3:7 על קליבלנד. בולטימור עברה את טמפה ביי 2:4 וסיאטל גברה על שיקגו וייט סוקס 1:4.

NL: סן פרנסיסקו כיוונה לסוויפ על קולורדו שיגלח את הפער ביניהן למשחק וחצי, אבל שמונה אינינגים אדירים של חורחה דה לה רוסה, עם תשעה סטרייקאאוטים, הכניעו את מאט קיין והג'איינטס, שלמרות שלוש ריצות באינינג התשיעי נעצרו והפסידו 4:3. ההפרש בין השתיים עומד כרגע על 3.5 משחקים. הדודג'רס גברו על פיטסבורג 1:3, וממשיכים להוליך בחמישה משחקים את הבית.

שישה ושבעה של ג'ו בלנטון הקנו לפילדלפיה ניצחון 1:6 על וושינגטון. אטלנטה עברה את פרנסיסקו רודריגז והמטס באינינג התשיעי וניצחה 5:6. שני משחקים הסתיימו בתוצאה זהה, והסתיימו בניצחון סינסינטי על יוסטון וסן דייגו על אריזונה. סט. לואיס, שכבר חושבת על אוקטובר, הפסידה 5:2 לפלורידה ומילווקי עברה את שיקגו קאבס 5:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully