וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו על טוקסידו

הנבחרות נפגשו בערב גאלה, ארליך: "הם יכולים להיות מפחידים כשהם עולים עם הבנדנות". דני בורשבסקי מדווח ממורסיה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד, שליחנו למורסיה

נבחרות הדייויס של ישראל וספרד השתתפו הערב (רביעי) בארוחת הגאלה המסורתית, המתקיימת יומיים לפני פתיחת המפגש. הטרנינגים הוחלפו בטוקסידו חגיגי, והמשקאות האיזוטוניים באוכל גורמה, באירוע שנחשב בדרך כלל למסיבת העסקנים הגדולה של המארגנים. אל השחקנים והצוות המקצועי הצטרפו היום יושב ראש האיגוד, מיכאל קליין, המנכ"ל משה חביב ונשיא הכבוד, איאן פרומן.

מחר (13:00 שעון ישראל) ייפגשו שחקני שתי הנבחרות פעם נוספת בהגרלת המשחקים, שתתקיים במוזיאון האמנות של העיירה הסמוכה טורה פאצ'קו. המשחקים עצמם כבר ידועים, כאשר דודי סלע יתמודד ביום הראשון נגד חואן קרלוס פררו, והראל לוי יפגוש את טומי רוברדו. ההגרלה תקבע למעשה איזה מהמשחקים יהיה הפותח במפגש, כמו גם את סדר המשחקים ביום האחרון.

יוני ארליך התייחס הערב למזג האוויר ההפכפך, שביטל אימון נוסף של הנבחרת הישראלית על חימר: "עד עכשיו הצלחנו לעשות לפחות יחידת אימונים אחת ביום, אבל אין ספק שהגשם הפך את ההכנה ללא הכי אידיאלית. עם זאת, עשינו אימונים אינטנסיביים וטובים. מתחילים להרגיש את האווירה, פגשתי סופסוף את הטניסאים הספרדים שהם אנשים טובים שאני מכיר טוב. בסך הכל הם אנשים טובים, אבל יכולים להיות מפחידים כשהם עולים לשחק עם הבנדנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully