וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "דה לה האסה לא יכול להיות לא טוב"

דור בלך

16.9.2009 / 21:42

עוזר מאמן בית"ר ירושלים לא מיהר לשפוט את הקשר, שערך הופעת בכורה ב-0:0 מול בני יהודה. לוזון: "בסך הכל מרוצה"

ברני ארדוב

וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: לירז ליבנה

האמת שקיווינו לקצת יותר מבית"ר ירושלים ובני יהודה, שנפגשו הערב (רביעי) במסגרת בית ד' של גביע הטוטו. על הנייר מדובר בשתיים מהקבוצות היותר אטרקטיביות שיש לכדורגל שלנו להציע, אלא שבפועל, אל מול יציעים כמעט ריקים לגמרי בטדי, הציגו השתיים משחק חלש, משעמם ודלוח שהסתיים ב-0:0 משקף.

עוזר מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, לא התכחש למה שראה על הדשא: "לא משחק גדול, וגם האווירה לא עזרה לנו להיראות הכי טוב. במחצית הראשונה היינו במומנטום ואם היינו מנצלים את המצבים, המשחק היה הולך לכיוון אחר", אמר אמסלם. "רצינו לנצח ושיחקנו עם הרבה שחקנים צעירים. זה לא תירוץ, אבל המשחק לא התעלה לרמה הכי גבוהה".

לגבי פאולו דה לה האסה הפרואני, שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה והיה לא רע, אמר עוזר המאמן הבית"רי: "הוא הגיע אחרי טיסה ארוכה ואנחנו לא שופטים אותו אחרי משחק אחד. מדובר בשחקן עם רזומה של 30-40 משחקים בנבחרת פרו, הוא לא יכול להיות שחקן לא טוב. ייקח לו קצת זמן ואנחנו מגלים סבלנות לגביו".

מנגד, מאמן הכתומים, גיא לוזון, ששיתף שחקנים צעירים רבים בעצמו, בסך הכל היה מרוצה מהמשחק, שהשאיר לקבוצתו סיכוי לא רע לסיים במקום הראשון של הבית. "גיא לוזון: "באנו אחרי ששיחקנו יומיים לפני כן, והיה לנו חשוב קודם כל לא להפסיד. בסך הכל הגענו להזדמנויות ונראינו לא רע, ונמשיך להשתפר. השחקנים עשו את העבודה בצורה טובה ומי שקיבל הזדמנות הוכיח מה הוא שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully