וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת איכותית, כל השאר שכונה

מזג האוויר ההפכפך והבלגאן סביב האצטדיון לא מפריע לנבחרת הדייויס של ספרד, אבל לישראל הוא בהחלט לא עוזר להתכונן

רויטרס

עריכת וידאו: עידן גוראל

אחת הסיבות שמורסיה נבחרה לארח את מפגש הדייויס נגד ישראל היא שמדובר באזור שמתפאר ב-300 ימים של שמש בשנה. אבל הספרדים הם אנשים מאמינים, והם בטוחים שהאורחים מישראל הם אלה שמביאים את הגשם. אימון הבוקר של נבחרת ישראל התנהל תחת שמש לוהטת וחום של 28 מעלות. שלוש שעות לאחר מכן, כיסו את השמש אותם עננים אפורים וכבדים, שמגיעים לכאן בכל אחר הצהריים במשך השבוע ומורידים משקעים מכובדים, כאלה שהיו מבטלים מהר מאוד את מס הבצורת בארץ. לא ממש ברור מה מתכוונים הספרדים לעשות במקרה והגשמים יגרמו לדחיות של משחקים בסוף השבוע. האצטדיון שהרימו כאן יפה, אבל להרים תאורה זה כבר פרויקט גדול מדי, כנראה שהם פשוט בנו על שמש וניצחונות מהירים. מי יודע? בקצב הזה עוד נמצא את עצמנו רואים טניס גם ביום שני.

הספרדים האלה, נדמה שיש להם את נבחרת הדייויס הטובה בעולם, וכל השאר פשוט לא מעניין אותם. במפגשי הדייויס שהיו בארץ קצין התקשורת דאג להיצמד לנהלים של ההתאחדות הבינלאומית, שדוגלת בסדר ודיוק. הם רוצים שמסיבות עיתונאים יתחילו על הדקה, כאן כל אחד מגיע כשמתחשק לו; הם לא רוצים שכלי תקשורת יניחו מיקרופונים על השולחנות בזמן מסיבות עיתונאים, אבל אצל הספרדים לא רק שיש 20 כאלה, אלא גם כתבים שמסתתרים מתחת לשולחן המרואיינים ומחזיקים אותם. בזמן שהנבחרות מתאמנות, עוברים בסמוך לשחקנים שיפוצניקים עם סיגריות בוערות, שדופקים מסמרים בעוצמות שגם שראפובה הייתה נכנעת לה. וגם איתנו, העיתונאים, הם עושים את הפדיחות, כשהגשם הכבד פרץ איכשהו דרך התקרה של לובי אולם התקשורת, והרטיב את כולנו. לסיכום, הנבחרת איכותית, כל השאר שכונה.

נבחרות ישראל וספרד הפסידו אימון נוסף, אימון הערב. הביטולים האלה רק משרתים את הספרדים, שלא צריכים זמן הסתגלות למשטח החימר. הישראלים, לעומתם, עושים מאמץ אדיר להרגיש טוב על הקרקע, במיוחד הראל לוי שהתיש באימון את דודי סלע, והקים את אייל רן כדי שישמש יריב אימון. בטניס, כבר למדנו, הכל יכול לקרות – אבל קצת כואב לראות את ההבדלים הענקיים באימונים של הישראלים לעומת הספרדים על חימר. חואן קרלוס פררו וטומי רוברדו ערכו אימון יחידים בבוקר, וסיפקו הצגה של עוצמות חבטה ועבודת רגליים לעשרות סקרנים ועוד כמה עשרות עובדים, שבנו גדר היקפית ליציעים. רוברדו ופררו עבדו על החימר כשעה וחצי. הסשן של דודי סלע והראל לוי נמשך כארבעים דקות, עד שהראשון כבר היה מותש ופרש לכיוון השמשיה. בערב, זו כבר שגרה, השחקנים החליפו את המחבטים בחדר הכושר בגלל הגשם, קצת לפני ארוחת הגאלה המסורתית, שמתקיימת 48 שעות לפני תחילת המפגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully