וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקנים: "לא קרה כלום, לא נפלנו מהם"

16.9.2009 / 19:32

מאמן מכבי חיפה עודד את שחקניו לקראת הפועל ת"א בשני. גורם בקבוצה: "ברמות האלה שחקנים צריכים להפגין אחריות"

מכבי חיפה ערכה הערב (רביעי) אימון שחרור לאחר המשחק נגד באיירן מינכן, כששחקני ההרכב הראשון ערכו אימון קל ושאר השחקנים ערכו אימון מלא. לפני האימון כינס אלישע לוי את השחקנים ודיבר איתם על ההפסד לקראת המשך הדרך בליגה ביום שני נגד הפועל תל אביב.

"באיירן מינכן היא קבוצה טובה יותר מאיתנו, אבל ביום שני יש לכם משחק חשוב מאוד שיקבע להמשך הדרך", אמר לוי לשחקנים. "לא קרה כלום. אני יכול לומר לכם שאתמול לא נפלנו מהם. דיברו איתנו על ריברי, שמענו את השם הזה כל כך הרבה פעמים, אבל עובדה שבסופו של דבר המשחק היה שווה כוחות".

בחיפה הסבירו היום את שינוי התפקוד שבחר אלישע לוי לעשות בקישור, במסגרתו מוחמד גדיר שיחק בקישור השמאלי ולא כקשר ימני, אייל גולסה התרכז גם בעבודת ההגנה ואילו גוסטבו בוקולי מוקם בעמדה קדמית יותר בצד ימין. מתברר כי לפני המשחק לוי ביקש מגדיר לתמוך בפיטר מסיללה כשזה יעלה להתקפה ולהתרכז אף הוא בהגנה, כשהסיבה לכך היא שלוי רצה לעצור את המהירות של פיליפ להאם באמצעות מיקום שני השחקנים המהירים בחיפה באותו אגף.

לגבי בוקולי מתברר כי לוי הורה לו לפני המשחק לשחק כקשר ימני, אבל במקביל לשוב למרכז השדה. גורם בקבוצה אמר: "ברמות האלה שחקנים צריכים להפגין אחריות. אני חושב שכל שחקני הקישור ניסו לתת מעצמם מאה אחוז". מחר צפויה הקבוצה לקיים אימון בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully