וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב-NFL יש חוליגנים

16.9.2009 / 10:26

הדשא בחצרו של לאודיס מקלווין מבפאלו הושחת בעקבות הפאמבל שגרם להפסד לפטריוטס. מאיו יחמיץ זמן ניכר מהעונה

הקהל האמריקאי ידוע, בדרך כלל, ככזה שלא לוקח יותר מדי ללב, אבל לאוהדי בפאלו בילס הגיעה הלוזריות עד הקצה. לאודיס מקלווין, ששמט את הכדור שהביא לניצחונה של ניו אינגלנד על בפאלו, גילה אתמול (שלישי), כי הדשא בחצר ביתו בהמבורג, ניו יורק, הושחת על ידי אלמונים. קאוויקה מיצ'ל, חברו של מקלווין להגנה, כתב בטוויטר: "עם כל ענייני הבטיחות ב-NFL, זה לא מצחיק. אם מישהו יראה את הפנים שלו בשטח שלי, אדאג לעשות משהו כדי להישאר בטוח".

פציעות: מייקל ויק צורף לסגל של פילדלפיה, שהציבה ברשימת הרזרבה (שחקנים שלא יחזרו לשחק העונה) את שחקן קו ההתקפה שון אנדרוז. טוד היילי, מאמן קנזס סיטי, לא בטוח אם מאט קאסל ישחק מול אוקלנד בגלל פציעה בגב. אם לא, יפתח במקומו ברודי קרויל בעמדת הקוורטרבק. ג'רוד מאיו, הליינבקר של ניו אינגלנד, ייעדר תקופה ממושכת לאחר שנפצע בברכו, אולם צפוי לחזור לשחק העונה, לדברי המאמן ביל בליצ'יק.

ה-NFL תחקור מדוע לא שם אריק מנג'יני את ברט פארב ברשימת הפצועים בעונה שעברה בניו יורק ג'טס, למרות שידע שהקוורטרבק פצוע בזרועו. ה-GM של הג'טס מייק טננבאום הודה בשבוע שעבר כי המועדון היה צריך לכלול את פארב ברשימה במשחקים האחרונים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully