וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפריעו להם לסייסטה

15.9.2009 / 22:19

התקשורת הספרדית לא שלחה אפילו נציג אחד למסע"ת של נבחרת הדייויס, אבל שום דבר לא מפריע לגיבוש של החבורה הישראלית. דני בורשבסקי מדווח ממורסיה

שחקני נבחרת הדייויס הספרדים מכבדים מאוד את הנבחרת הישראלית, כך לפחות ניתן היה להתרשם במסיבת העיתונאים שקיימו הערב (שלישי) חואן קרלוס פררו, טומי רוברדו, דויד פרר, פליסיאנו לופז והקפטן אלברט קוסטה במלון "לה טורה". אבל מה עם העיתונאים הספרדים? כשנבחרת ישראל הגיעה למסיבת העיתונאים שלה אחר הצהריים, אולם התקשורת במלון היה ריק לחלוטין. המסקנה במחנה הישראלי הייתה שהעיתונאים הספרדים עסוקים ככל הנראה בדברים אחרים, כמו פתיחת ליגת האלופות. מי יודע, אולי כל העיתונים תיגברו את המערכות גם בעיתונאי הטניס. אבל במסיבת העיתונאים של הנבחרת הספרדית, שבה כבר היו 20 עיתונאים מקומיים ושלושה צוותי טלוויזיה, התבררה המציאות: מה לעשות, כנראה שרק נבחרת כמו ארצות הברית יכולה להרוס לספרדים את הסייסטה.

ביום חמישי תתקיים הגרלת המשחקים, אבל עכשיו זה רשמי. טומי רוברדו נרשם כטניסאי מספר 1 של הנבחרת הספרדית, מה שאומר שדודי סלע יתמודד ביום הראשון נגד חואן קרלוס פררו, בעוד רוברדו יפגוש את הראל לוי. הנבחרת הישראלית סבלה מלא מעט ממטרים שהיו אמורים לשבש את האימונים ביומיים האחרונים, אבל הקפטן אייל רן דאג לנצל דקה בהירה לטובת אימונים על משטח החימר, וכשזה לא היה זמין - השחקנים בילו בחדר הכושר. חוץ מזה, הם מעבירים את הזמן בין הספות בלובי למיטות בחדרים, ולמגוון המסעדות במתחם המדהים הזה. מדהים, אבל נידח ומרוחק מכל סימן חיים אחר באזור מורסיה. אייל רן נראה מסופק מהריחוק ומהבידוד, הלא בסך הכל מדובר בחלומו של כל קפטן או מאמן; מצד שני, הוא יודע שגם ככה חומר השחקנים הזה לא היה מבריז לו לקזינו.

בנבחרת הישראלית מתחילים להרגיש לאט לאט את האווירה. נכון ליום שלישי הגיעו למלון שלה רק שני עיתונאים, אבל מאבטחים דוברי עברית פזורים פה בכל פינה, כמו גם צוות מקצועי גדול ומגובש. "אנשים כל הזמן חושבים שאנחנו אומרים את זה סתם, אבל אתם לא מבינים עד כמה זה חשוב", מספר דודי סלע, שרגיל לראות את העולם לבד, ופתאום הוא מוקף באהבה ולא עוזב לרגע את אנדי רם והראל לוי. כשהוא איתם, הוא אפילו לא מתעניין בנופים שבחוץ. העיקר החברה והגיבוש, כי אחרי הכל, אלו הגורמים שהביאו את הנבחרת למעמד הכל כל מכובד הזה. אם מדברים על סנסציה, כאן זה מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully