וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "רואים את עצמנו כקבוצה חזקה"

איתן נוח

15.9.2009 / 22:15

עירוני אשקלון פתחה רשמית את העונה שלה, ומאמן הקבוצה אופטימי: "המטרה היא לשמח את העיר והקהל". טל דן חתם

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עירוני אשקלון פתחה היום (שלישי) רשמית את עונת 2009/10 עם מסיבת פתיחת העונה המסורתית שלה. הקבוצה מהעיר הדרומית, שבשנים האחרונות מדשדשת בליגה, פותחת את העונה החדשה עם רוח חדשה של אופטימיות בעקבות הסגל שבנה המאמן החוזר, אריאל בית הלחמי. מורן רוט, כריס ווטסון, בריאן טולברט, עומאר סניד, ג'יימי בקסטר ובורקס סיילס, גורמים לאוהדים האשקלונים לפזול לכיוון הפיינל פור.

"צריכים לעבוד בצניעות ובשקט"

הקבוצה עצמה פתחה את אימוניה לפני כשבועיים, וביום שלישי הבא תערוך את משחק האימון הראשון שלה מול הפועל ירושלים בבית. הקבוצה גם תצא בחודש הבא למחנה אימונים שייערך באשקלון, עצמה וזאת בשביל לפרנס את בתי המלון בעיר שסבלו בשנה האחרונה בעקבות המצב הביטחוני.

"השתדלנו להחתים שחקנים שמתאימים לליגה ומכירים את הליגה", פתח את מסיבת העיתונאים עו"ד אבי נמרודי, היושב ראש החדש של הקבוצה. "המטרה שלנו היא להעמיד קבוצה שתהיה הצגה, אפילו ההצגה הכי טובה בעיר".

מאמן הקבוצה, בית הלחמי, סיפר על בחירת הסגל: "הצלחנו לקחת את השחקנים שהיו הכי טובים עבורנו. בנינו את הסגל כך שהשחקנים הזרים הם השחקנים הוותיקים והישראלים יהיו השחקנים הצעירים. בגלל החוק הרוסי השחקנים הישראלים יכולים לעשות את הפריצה וכולנו תקווה שזה יקרה. המטרה שלנו העונה היא לשמח את העיר והקהל. אנחנו רואים את עצמנו כקבוצה חזקה, אבל זה לא הזמן לדבר על מיקום. אני לא רוצה לצאת בהצהרות. אנחנו צריכים לעבוד בצניעות ובשקט".

בהמשך התייחס בית הלחמי לגיל הממוצע המבוגר יחסית של שחקניו: "מבחינת תשוקה למשחק אין כאן מישהו שרואים עליו אותות של גיל. כיום, שיא של שחקנים הוא אחרי שהם עוברים את גיל 32. השילוב של השחקנים הצעירים והמנוסים אצלנו אמור לעבוד טוב".

אחרון שדיבר היה מי שהולך להיות קפטן משותף ביחד עם בריאן טולברט, כריס ווטסון: "אנחנו מאוד מתרגשים לפתוח את העונה. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו רוצים להוציא את המקסימום מהקבוצה". אתמול צירפה אשקלון לסגלה את טל דן (22, 1.95), ששיחק בעונה האחרונה במדי נס ציונה מהליגה הלאומית. דן גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון ואף בילה תקופה מסויימת בקבוצה הבוגרת שלה, אך לא הרשים במיוחד. השחקן התאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים והרשים את הצוות המקצועי, שהחליט להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully