וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: הקרב על הרבע

דור בלך

15.9.2009 / 14:31

האורחת תעלה בהרכבה החזק כשניצחון יעלה אותה לרבע גמר גביע הטוטו. רועי דיין ואדק מ'בה יחזרו להרכב של הוכנבוים

עדיין ללא ניצחון בליגת העל, בהפועל עכו ינסו לחזור לתלם מחר (רביעי, 18:00) כשיארחו את הפועל חיפה למשחק גביע הטוטו. ירון הוכנבויים מתכנן מספר שינויים מההרכב שהפסיד למ.ס אשדוד בשבת, כשמרבית השינויים יהיו בחלק הקדמי. רועי דיין צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב במקומו של עומאר עבדול עזיז. גם איסמעיל עבדול ראזאק אמור לשלם את מחיר ההחמצות ולפנות את מקומו לאדק מ'בה. עבור עכו, האחרונה בבית ג', מדובר בהזדמנות אחרונה להעפיל לרבע הגמר.

הרכב משוער: דודו גורש, רון בן נחום, גבע ברקאי, איציק כהן, ג'וני טננבאום, אדק מ'בה, שחר סימנטוב, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, ארדיאן נוהיו, רועי דיין

הפועל חיפה, שפתחה את העונה היטב תנסה לשמור על המומנטום במשחק ולצאת לפגרת ראש השנה עם עוד ניצחון, שיבטיח לה עלייה לרבע גמר המפעל. שלומי דורה מתכוון לעלות עם הרכבו החזק על מנת לשמור על המומנטום וגם מתוך התחשבות בכך שבכל מקרה בשבת לא יתקיים מחזור ליגה, כך ששחקניו לא יסבלו מעייפות. אמיר אבו ניל, שנחשב להפתעה הנעימה של הקבוצה העונה, צפוי לשוב להרכב על חשבונו של יוסי דורה.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עמנואל פאפו, סביטי ליפניה, אושרי רואש, שרון לוי, רן אבוקרט, בריאן חרסיסיץ', ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully