וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג ייעדר 4-6 שבועות

הקשר שנפצע בבאר שבע לא ישחק נגד סלטיק ויחמיץ בין היתר גם את מכבי חיפה. מנטשאשווילי תורגל בהרכב לקראת חמישי

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הראשון שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית נגד סלטיק (חמישי, 20:00, כרגע אין שידור). האדומים מגיעים למשחק לאחר ניצחון החוץ המשכנע, הראשון שלהם העונה בליגה, 1:3 על הפועל באר שבע, אבל יעשו זאת ללא מיכאל זנדברג, שנפצע באותו משחק בווסרמיל. בהפועל ידעו שהקשר ייעדר מהמשחק נגד הסקוטים, אבל אחרי בדיקות שהוא עבר נוכחו לגלות שהוא ייעדר בין 4-6 שבועות.

מאמן האדומים אלי גוטמן התראיין לעיתונות הסקוטית, ורחש הרבה כבוד לקבוצה מולה יתמודד: "בכדורגל תמיד יכולות ליפול הפתעות, אבל אני חושב שבסופו של דבר הכול תלוי בסלטיק והמבורג לגבי מי הקבוצות שיעלו מהבית.

"נראה מה יקרה במשחק הראשון שלנו ואולי אחריו אפשר יהיה להגיד שיש לנו סיכוי. אבל הקבוצות שיש בבית קשות מאוד עבורנו", הוסיף גוטמן. "אפשר לעשות הפתעה במשחק אחד של 90 דקות, אבל בבית של ארבע קבוצות ושישה משחקים יהיה לנו קשה מאוד לעלות מאחד משני המקומות הראשונים".

יש לי הרבה כבוד לסלטיק, גם בבית וגם בחוץ. המשחקים נגדה יהיו מיוחדים מאוד. היא קבוצה שמשחקת בסגנון מודרני, מהיר ועל הקרקע. זה צירוף מקרים, כי צפיתי במשחקה של סלטיק בפלייאוף ליגת האלופות נגד ארסנל. כאשר באותו הזמן לא ידעתי כמובן שנוגרל נגדה", הוסיף המאמן.

האדומים ערכו הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק בחמישי. גוטמן תרגל את הקשר הגאורגי זוראב מנטשאשווילי בהרכב על חשבונו של איתי שכטר המוצהב. המאמן מתכנן הרכב הגנתי, כשבמקרה כזה, ביברס נאתכו יוסט לעמדת הקשר הימני.

מקדונלד מפחד...ממזג האוויר

סקוט מקדונלד, שכבש את שער השוויון של סלטיק ביום שבת נגד דנדי יונייטד (1:1), התראיין לפני ההמראה של קבוצתו לישראל וסימן את היריב הגדול של סגנית האלופה הסקוטית: "לפי מה שאני מבין הולך להיות מזג אוויר חם. נהיה צריכים להתרגל אליו במהרה ולנצח".

החלוץ האוסטרלי נשאל על דבריו של חברו לקבוצה, אנדראס הינקל, שאתמול אמר שסלטיק מועמדת לזכות בליגה האירופית: "אנחנו הולכים צעד-צעד. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לחשוב עליו זה לעלות מלשב הבתים. כל דבר פחות מזה ייחשב לכישלון".

עוזר המאמן, מארק ונוס, סירב להגדיר את קבוצתו כפייבוריטית לניצחון בבלומפילד והוכיח שהוא מכיר היטב את יריבתו: "יהיה משחק קשה. הפועל תל אביב היא קבוצת כדורגל טובה שמניעה כדור ומחפשת פרצות אצל היריבות. הם קבוצה מאוד מאורגנת".

אבי כהן לא מאמין בהפועל תל אביב

גם אבי כהן, אחד השחקנים היותר מזוהים עם מכבי תל אביב ששיחק בליברפול ולתקופה קצרה בריינג'רס, התראיין לעיתונות בבריטניה. כהן חושב שסלטיק תנצח את האדומים. הוא עוד סבור כי האדומים חוששים מאוד מהקבוצה הסקוטית, וכן כי הפועל נעדרת את הניסיון והיכולת של סלטיק.

"בישראל רואים את כל המשחקים ויודעים הכול על הכדורגל הבריטי", אמר כהן. "ליגת העל הסקוטית לא טובה כמו הפרמיירליג, אבל סלטיק וריינג'רס נחשבות בישראל כקבוצות אירופיות בכירות. סלטיק נחשבת כאן לקבוצה ששווה ליגת אלופות. הכדורגל הסקוטי בכללותו לא יותר טוב מהישראלי אבל ה'אולד פירם' (ריינג'רס וסלטיק) נמצאות בהחלט מעליו".

בהתייחסו לקהל של הפועל תל אביב אמר כהן: "הוא ינסה להפחיד את שחקני סלטיק החל מהפתיחה, אבל הם מנוסים מאוד ברמות הללו, ואני לא חושב שהם יושפעו מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully