וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הלחץ על ריאל

15.9.2009 / 14:21

ניצחון על אספניול? פרז יודע שבגמר האלופות בברנבאו יכולה לזכות רק קבוצה אחת. תומר יצחק מסכם מחזור בספרד ומגלה את דני אלבס החדש

מדד הגלקטיקוס

יופי, פסחנו על האחות הקטנה מברצלונה בצורה חלקה. עכשיו, לדבר האמיתי. עם כל הכבוד לליגה ולרצון להחזיר את הצלחת הביתה, פלורנטינו פרז הביא את גלריית הכוכבים כשבפניו עומדת מטרה נעלה אחת בלבד - ליגת האלופות. הגמר העונה ייערך בסנטיאגו ברנבאו, ואוי לבלאנקוס אם לא יהיו שם ביום שבת, ה-22 במאי. ערב מחזור הפתיחה של הליגה, התגרה חורחה ולדאנו, היועץ המקצועי של ריאל מדריד, ביריבה השנואה והבהיר כי בניגוד לברצלונה, ריאל מדריד נמצאת עם פניה לעולם וחושבת באופן גלובאלי. משמע, מועדון הכדורגל של ריאל מדריד רוצה לבסס עצמו כגדול בעולם, הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינה כלכלית ושיווקית.

לשם כך, זקוקים פרז את ולדאנו נואשות לתואר האירופי, וכולם מודעים לכך. בפעם הקודמת שריאל מדריד הניפה את הגביע האירופי הנכסף ב-2002, פלורנטינו פרז הודה כי חש כאילו טיפס על האוורסט. משאת נפשו של הנשיא היא להיות על פסגת ההר פעם נוספת. "לא רק שריאל מארחת את הגמר, אלא האוהדים תובעים זכייה בליגת האלופות עקב ההוצאות הכספיות הגדולות, ובמדריד חשים חובה לעשות זאת אחרי שברצלונה קטפה את התואר בעונה הקודמת", אמר קרל היינץ רומיניגה, נשיא באיירן מינכן, את מה שגם המאמן פלגריני יודע, אם כי מעדיף לא לשמוע. כל הלחץ עליך, מנואל.

מאמן ריאל מדריד, מנואל פלגריני. רויטרס
אתה יודע שאסור לך לפשל, נכון? פלגריני/רויטרס

מדד הפנטסטיקוס

אם בריאל יש הכרח להניף את התואר האירופי, הרי בבארסה משתדלים לשחות עם הזרם ולראות מה יוליד יום. אלופת אירופה מוצבת כפייבוריטית במרבית סוכניות ההימורים ובהחלט שואפת להיות הראשונה שמצליחה להגן על התואר של ליגת האלופות במתכונתה הנוכחית, קל וחומר כשבאופק האפשרות לעשות את הפייסטה בחצר הקדמית של גנרליסימו פרנקו, אך רגש הלאומנות חזק יותר ועשוי להכריע. אם יאלצו את אוהדי ריאל מדריד לבחור בין הליגה לליגת האלופות, לפחות מחצית מהנשאלים יבחרו בתואר האירופי. בברצלונה יהיה רוב מכריע לליגה - זו שמעניקה להם תחושת עליונות למספר רגעים, כאילו עשתה קטאלוניה צעד נוסף בדרך לעצמאות מלאה.

ז'ואן לאפורטה מבין את העניין טוב מכולם, וכמו פוליטיקאי משופשף שמריח בחירות שלף מיד את נשק הלאומנות, כשהשיב לצ'ילבה ולדאנו וטען כי "הוא לא יודע ולא יכול להבין מה זו קטאלוניה". ללאפורטה, שמסיים קדנציה כפולה בתפקיד, יש כוונות ברורות להשפיע על זהות הנשיא הבא. ניסיון ההתקרבות המחודש אל הקהל והחזרה לקלף האידיאולוגיה, הם למעשה יריית הפתיחה של קמפיין הבחירות המתקרב. המהלך הבא יהיה עם הארכת חוזהו של הכוכב ליאונל מסי, בתקוה לבצע מט בחודש מאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לאו מסי. רויטרס
תנו לו עט ונייר ותבצעו את המט במשחק. מסי/רויטרס

קו העוני

לריאל מדריד יש את מרסלו, לברצלונה את מקסוול, אבל המגן השמאלי המרשים ביותר ב'לה ליגה' משחק בכלל בדפורטיבו לה קורוניה. למרבה ההפתעה, גם הוא ברזילאי, ולאירופים נותר רק להביט בקנאה על העומק הבלתי נגמר של ארץ הסמבה דווקא באחת העמדות הבעייתיות ביותר בכדורגל המודרני. פיליפה לואיס השתייך בעברו לסגל הבלאנקוס ובקיץ האחרון היה מועמד מוביל לחזק את האגף השמאלי של בארסה, אך הגורל כנראה ייעד לו (עוד בטרם המעבר לקבוצה גדולה) תפקיד לו זכו רק מעטים - להוביל קבוצה מעמדת המגן. דני אלבס הפליא לפני שנתיים כשניהל את משחקה של סביליה מעמדת המגן הימני, ועתה נדמה כי בדפור מעתיקים את הנוסחה עם פיליפה הטכני והקונסיסטנטי. לשמאל, שור!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully