וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר עמרם לא יצטרף לבית"ר ירושלים

דור בלך

15.9.2009 / 11:18

מחזיקת הגביע לא הצליחה להגיע לסיכום עם היריבה העירונית בנוגע לקשר הצעיר. מי שכן הוחתם הוא אלי ששון שגדל במועדון

לאחר משא ומתן מתמשך ומייגע, לא הגיעו אתמול (שני) ראשי בית"ר והפועל ירושלים להבנות בנוגע לאופיר עמרם, והקשר ימשיך בצד האדום של הבירה לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר. כזכור, בבית"ר היו מעוניינים מאוד להעביר את הקשר הצעיר את הכביש, אך לא הסכימו לתנאים שהציבה הפועל ירושלים - דמי השאלה בסך 100 אלף דולרים לעונה או העברת תומר בן יוסף לשורותיהם או רכישת כרטיס השחקן שלו תמורת כחצי מיליון דולר.

בהפועל ירושלים טענו כי בקיץ החולף אלו התנאים אותם הציעה הפועל תל אביב עבור השחקן, אך אז דרשה הקבוצה האדומה מהבירה יותר עבור השחקן. לבסוף המשא ומתן עם בית"ר לא נשא פרי, אך האדומים מהבירה בטוחים כי גם בינואר מספר קבוצות מהליגה הבכירה ינסו שוב לשים את ידם על עמרם.

מי שכן חתם בבית"ר באופן סופי הוא אלי ששון. הקשר בן ה-27 שצמח במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בו במרבית הקריירה שלו, התאמן עם הקבוצה מאז פתיחת האימונים, ולאחר שבית"ר לא החתימה אף קשר החליטו במועדון להחזירו באופן רשמי לסגל הקבוצה.

ששון, שנחשב בעבר להבטחה גדולה, סבל במהלך הקריירה ממספר פציעות שפגעו בהתקדמות שלו אך נחשב לפוטנציאל גדול, וכעת כשמגמת שיתוף שחקני הבית בשיאה בבית"ר מקווים כי הוא יצליח לעשות את הפריצה העונה ולממש את הפוטנציאל שגלום בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully