וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף גארסיה חוזר לפילדלפיה

15.9.2009 / 17:50

הקוורטרבק בן ה-40 ישמש גיבוי בעקבות פציעתו של מקנאב. דלהום ימשיך לפתוח בקרוליינה, פולמאלו לא יעבור ניתוח

עם דונובן מקנאב פצוע ומייקל ויק מושעה, פילדלפיה החליטה לא לקחת צ'אנס לקראת המשחק הקרוב מול ניו אורלינס, והחתימה את הקוורטרבק הותיק ג'ף גארסיה. גארסיה שיחק באיגלס ב-2006, החליף את מקנאב הפצוע והעלה את הקבוצה לפלייאוף, כשמאזנו הוא 1:5. "אם זה שבוע אחד, שניים או עונה שלמה, אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי", אמר השחקן בן ה-40.

ג'ייק דלהום ימשיך לפתוח בקרוליינה, למרות היכולת הגרועה בהפסד לאיגלס 38:10. "זה כמו שטייגר וודס או רוג'ר פדרר לא מנצחים בכל טורניר", אמר המאמן ג'ון פוקס באנלוגיה מעניינת ואקטואלית, "כך גם דלהום".

בשורה טובה לפיטסבורג: הסייפטי טרוי פולמאלו, שנפצע במשחק הניצחון ביום חמישי על טנסי, לא יזדקק לניתוח בברכו. הוא עדיין ייעדר בין שלושה לשישה שבועות. ג'קסונוויל איבדה את הקיצוני הגנתי רג'י הייווארד, ששבר את רגלו ויחמיץ את כל העונה. אינדיאנפוליס תעקוב אחרי מצב רגלו של התופס אנטוני גונזאלס, שנפצע בברכו ועלול להחמיץ זמן ניכר, אם לא את העונה כולה. גונזאלס נכנס השנה למשבצת של מרווין הריסון הוותיק, שנפרד מהקבוצה במהלך האביב. בכל מקרה, באינדי הבהירו כי חזרתו של הריסון לא עומדת על הפרק.

פול פוסלוז'ני וכריס קלסיי, שחקני ההגנה של בפאלו, נפצעו בהפסד 25:24 לניו אינגלנד, וכמותם גם ג'רוד מאיו, רוקי השנה שעברה מהפטריוטס. פוסלוז'ני שבר את ידו וייעדר מספר שבועות, כשפציעתו דומה לזו שעבר בעונת הרוקי לפני שנתיים. מאיו וקלסיי נפצעו בברכם.

עדכון ראשון: 15.9.09, 17:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully