וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הקולומביאני פלאסיוס מועמד להפועל פ"ת

15.9.2009 / 8:10

השחקן ייבחן ויוכל לחתום בקבוצה עד ינואר. ברלצ'אי ייעדר מהדרבי נגד מכבי פ"ת בגביע הטוטו (19:20, 5+ לייב)

החלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס (21, 1.88) מועמד להפועל פתח תקוה וצפוי להגיע בקרוב לארץ למספר ימי מבחנים, זאת לאחר שהקבוצה השלימה את כל סידורי ההגעה שלו והנפיקה לו ויזה. פלאסיוס השתייך בעבר למועדון גרמיו מברזיל ושיחק גם בארגנטינה ובוונצואלה. בשלב זה, לא ברור על חשבון מי מהזרים יגיע השחקן, שלא מחזיק בחוזה ולכן, על פי חוקי פיפ"א, יוכל לחתום בכל שלב בקבוצה של דני ניראון.

כפי שנכתב רק לפני שבועיים, בפתח תקוה החליטו לשחרר את ברלצ'אי יחד עם הקשר מרק גורמן, המגן ניסן אלקלעי והחלוץ רפאל מלטינסקי, אך ניראון קיבל החלטה להעניק לו הזדמנות עד חודש ינואר. אחת האפשרויות שעלתה אתמול היא שפלאסיוס יתאמן עם הקבוצה וסמוך למועד ההעברות בחודש ינואר יוחלט את מי מהזרים לשחרר. השחקן יגיע בתיווכו של איש העסקים תומר סיני שסיכם על רכישת כרטיסו ותורם רבות למועדון, יחד עם איש העסקים גל חצור.

הקבוצה תשחק הערב במסגרת גביע הטוטו מול היריבה העירונית. בדרבי הקודם בין הקבוצות ניצחה הפועל משער של אלנתן סלמי. הקבוצה תחסר את ברלצ'אי הפצוע ואת הבלמים עמנואל מטיאס ואודי חנון. החלוץ הליברי ג'יימס קוקו לומל יערוך הופעת בכורה. אתמול גער דני ניראון בשחקניו ואמר להם: "יש כאן יותר מדי בעיות משמעת, תתפסו". הקשר קובי דג'אני שלא חזר עם הקבוצה באוטובוס לאחר המשחק בסכנין יעמוד בפני וועדת משמעת שצפויה להסתפק באזהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully