וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל רעננה: דרושים בלמים

דור בלך

14.9.2009 / 22:25

קבוצתו של מחפוד תנצל את גביע הטוטו כדי לבחון את אקוטו וגורמן בהגנה, רעננה תבחן בלמים משלה (ג', 18:00, אין שידור)

רגע לפני משחק גביע הטוטו (שלישי, 18:00, אין שידור), באחי נצרת ממשיכים לנסות ולהתחזק, לאור הפציעות של שניים משחקני הקבוצה, יקיר שינה ואנדרסון ווסט, שייעדרו בחודשים הקרובים. עתה עושה רושם כי מאמן הקבוצה, אלי מחפוד מצא להם מחליפים, לאחר שבלם נבחרת טוגו, אריק אקוטו, עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי לחתום במועדון. בנוסף אליו, גם בלם הנבחרת האולימפית מארק גורמן הצטרף היום לקבוצה.

גורמן, ששוחרר מהפועל פתח תקוה לפני מספר ימים, מאחד כוחות עם המאמן שהביא אותו למלאבסים וצפוי לפתוח בהרכב כבר מחר לצד אקוטו. פרט אליהם יחל להתאמן בקבוצה עוד אקס הפועל פתח תקוה, שלומי אדרי, שינסה להרשים את מחפוד בימים הקרובים ולהצטרף לנצרת. המאמן עצמו יאלץ להסתדר מחר ללא פתח תקוואי אחר, יניב לוזון, שירצה עונש הרחקה לאחר שספג אדום בשבת מול הפועל חיפה.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, אריק אקוטו, מארק גורמן, מאג'ד יונס, מייקל טוקורה, אדהם האדיה, ווהאב ברכאת, צ'אם נטויה, איב ג'ידה, תומר חמד.

רעננה מחפשת בלם

לאחר שהשיגה את הנקודה הראשונה בליגה הבכירה, תנסה הפועל רעננה לשמר את המומנטום החיובי ולנצח בגביע הטוטו מחר, מפעל בו עדיין לא הפסידו והשיגו שמונה נקודות מתוך 12 אפשריות. העולה החדשה אמנם מתקשה בליגה עצמה, אבל במועדון מקווים למשחק טוב שעשוי להכניס את רעננה למומנטום חיובי, שישליך על הליגה.

כמו מחפוד, גם אלי כהן יבחן בלמים. את הגנאי גודווין אוסיי בונסו והברזילאי פרננדו דה אבראו פרירה, בעוד שהלטבי ריטוס קראיוקליס כבר שוחרר. השניים ייבחנו במשחק כשלאחריו צפוי כהן להחליט על החתמת אחד מהם.

בקבוצה קיימת התלבטות באשר לשיתופו של הקשר גילי קופר. קופר, שהחלים מפציעה בעקבותיה טרם שיחק העונה בליגה, שב כמעט לכשירות מלאה, אלא שבקבוצה עדיין חוששים לשתפו כדי לא לפגוע בתהליך ההחלמה שלו.

במועדון מפנינת השרון רואים חשיבות גדולה במפעל מבחינה כלכלית, ומאמינים כי תיקו במשחק יספיק להם על מנת להבטיח את עלייתם לשלב הבא.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, חיים פונטרומולי, פרננדו דה אבראו פרירה, גודווין אוסיי בונסו, עמרי עטיה, רז כהן, גיל קופר, איתי אלקסלסי, סטיבן כהן, שניר שוקר, כריסטיאנו דוס סנטוס (דודו ביטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully