וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: קרב מאסף על השאלתו של אופיר עמרם

דור בלך

14.9.2009 / 13:41

בית"ר רוצה לשאול את הקשר לפני תום מועד ההעברות, הפ' ירושלים דורשת 100 אלף ד'. הראל פולק מהנוער ייבחן בווטפורד

בבית"ר ירושלים נלחמים נגד השעון על מנת לנסות ולהגיע להסכם העברת קשר הפועל ירושלים אופיר עמרם לשורותיהם, לפני תום מועד ההעברות הערב ב-19:00. בבית"ר מעוניינים לשאול את השחקן עד לסיום העונה, ואז להגיע עם הפועל ירושלים להבנות בנוגע לרכישתו, אך כרגע המצב עדיין רחוק מסיכום. האדומים דורשים מיריבתם העירונית דמי השאלה בסך של כ-100 אלף דולרים עד לסיום העונה, או לחליפין לקבל את בלם בית"ר תומר בן-יוסף, אך בבית"ר מתנגדים וגם בן-יוסף עצמו לא צפוי להסכים לעבור לקבוצה מליגת המשנה.

בהפועל ירושלים הציעו אפשרות לפיה תרכוש בית"ר מחצית מכרטיסו של הקשר המוכשר תמורת 250 אלף דולרים ותקבל אותו ללא תמורה עד לסיום העונה, ואז יגיעו להבנות לגבי רכישת החצי השני של הכרטיס. בהפועל ירושלים מדגישים כי התנאים שהציבו זהים להצעתה של הפועל תל אביב לה סירבה בקיץ. כזכור, הקשר היה אמור לעבור הקיץ להפועל תל אביב לאחר שהרשים מאוד את אלי גוטמן באימוני הקבוצה, אך דרישותיה של הפועל ירושלים באותה תקופה סיכלו את העסקה. על אף שהפועל ירושלים לא הפקידה את חוזהו בבקרת התקציבים, מכיוון שחוזהו עדיין בתוקף הרי שדינו לא כדין שחקן חופשי, וחלון ההעברות שיסגר הערב יחתום את הגולל על העסקה עד ינואר לכל הפחות.

בהפועל ירושלים טוענים כי בית"ר רוצה לשאול אותו בחינם, ואחר כך לקבל אפשרות לרכוש את מחצית כרטיס השחקן ב-50 אלף דולר. "אופיר עמרם הוא קשר נהדר", אמר הבעלים של הפועל ירושלים, יוסי סאסי, "למרות שהוא חשוב לנו מאוד, אני לא רוצה לעמוד בדרכו ולהפריע לו לעבור לליגת העל, בה הוא חולם לשחק. אבל גם הפועל ירושלים צריכה להתקדם, ולא יכולה לוותר עליו בחינם".

בינתיים, ממשיכה מחזיקת הגביע בהכנות למשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה ברביעי. "למרות שמדובר בגביע הטוטו, אנחנו מתייחסים למשחק ברצינות", סיפר עידן טל. "עצם העובדה שלא זכינו ליום חופשי לאחר הניצחון על מכבי פ"ת מעידה על כך. בני יהודה קבוצה חזקה וזה שהם משחקים היום ייתן לנו יתרון מסוים עליהם. מבחינתנו אנחנו מגיעים עם מוראל גבוה למשחק". קשר הקבוצה, קובי מויאל, נפצע בידו במהלך אימון והוא יעבור בערב בדיקות על מנת להעריך את חומרת הפציעה.

חלוץ קבוצת הנוער של המועדון, הראל פולק בן ה-17, יצא למבחנים בווטפורד האנגלית עד ליום רביעי הבא, בשבת ישחק במשחק הליגה של קבוצת הנוער של האנגלים נגד צ'לסי וכן בקבוצת המילואים של הבוגרים בשבוע הבא, כשלאחר שני המשחקים יחליטו בצרעות האם להחתימו או לא. החלוץ, שמייוצג ע"י עורך הדין שחר גרינברג, עבר לפני כשנתיים ממחלקת הנוער של נהריה לבית"ר לאחר שצד את עיניו של סקאוט המועדון איתן מזרחי. בשנה שעברה סיים כמלך השערים של נערים א' כשכבש 30 שערים ב-27 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully