וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו: "אולי זה חוסר אמונה, שחקנים נשברו"

14.9.2009 / 13:41

אכזבה בב"ש מההפסד להפועל ת"א. הקשר: "אני מכוון גבוה, הדברים לא תלויים רק בי". הקבוצה הגיעה לסיכום עם בנגורה

"אולי זאת הייתה עייפות, ואולי חוסר אמונה ומוטיבציה אחרי הגול השני. כנראה ששחקנים נשברו. אני תמיד בעד לשחק עד הסוף, יכולנו להשוות אבל כנראה שהפועל תל אביב הייתה גדולה על הפועל באר שבע אתמול". כך מסכם קשר הפועל באר שבע, דוד רביבו, את ההפסד הביתי של קבוצתו אתמול (ראשון) להפועל תל אביב. "אני מאמין שייקח לנו עוד שבוע להתחבר, עד המשחק נגד מכבי פתח תקוה", המשיך הקשר. "נצטרך להפיק את הלקחים מהמשחק הזה, בעיקר את זה שהיינו חייבים לשמור על היתרון. אני שחקן שאוהב לכוון גבוה, אבל הדברים לא תלויים רק בי, יש כאן עוד שחקנים. אני מאמין בקבוצה הזאת".

אגב, לפני המשחק כינס גיא עזורי את שחקניו ואמר להם: "אין לנו שחקן אחד שנופל מהם. שמעון הרוש פחות טוב מדדי בן דיין?". עזורי הוסיף ואמר לשחקניו: "השחקנים שמשחקים כאן הם השחקנים שאני הבאתי ואני מאמין בהם", כשנראה היה שרמז כי זיו כבדה ויניב אלול, שלא הגיעו לאסיפה משום שלא נכללו בסגל, מחוץ לתוכניות.

שחקנים בקבוצה אמרו על המשחק אתמול: "מהדקה ה-60 שחקנים נשברו והפסיקו לרוץ, יכול להיות שהקבוצה עדיין לא התחברה. עזורי אמר שהוא מאמין בנו, יש עוד זמן לתקן".
החלוץ גיל בלומשטיין טרם חתם בקבוצה ולא ברור האם יושג סיכום היום. רק מחר יגיע המנכ"ל אבי שכטר השוהה בחו"ל והוא זה שאמור לסכם עם השחקן. יש לציין כי הפרטים בין הצדדים טרם סוכמו ואם הסכומים שידרוש השחקנים יהיו גבוהים יחסית, אלונה ברקת תסרב כנראה להחתימו. בבאר שבע אמרו כי הסיכויים שיחתום סבירים.

במועדון טוענים כי הגיעו לסיכום סופי עם החלוץ פטה בנגורה שקיבל פיצוי כספי תמורת עזיבתו ועוד היום הוא אמור למצוא קבוצה אחרת. בנגורה עזב שלשום את הארץ לאחר שהתבשר על מות אימו. לעומתו, הקשר גוז'ף טאצ'י שעזורי שחרר, אמור לחזור בתום העונה לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully