וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נושמת לרווחה ומתרכזת בבעיות

האדומים היו מרוצים מה-1:3 בב"ש ועברו להתעסק בסלטיק ביום חמישי. זהבי או לאלה יחליפו את זנדברג, יבואה ממשיך לאכזב

הפועל ערכה היום אימון שחרור, לאחר המשחק אתמול, ולקראת המשחק מול סלטיק. אלי גוטמן לראשונה החל להתייחס אל המפגש מול היריבה הסקוטית כשתלה תמונות של השחקנים הסקוטים והוסיף ליד כל אחד מהם את יכולותיו, לאחר שצפה בקלטת המשחק של סלטיק מול דנדי יונייטד בליגה. גוטמן גם שוחח במקצת עם חניכיו על היריבה הסקוטית, אך את מרבית הדברים שומר המאמן לאימון המסכם ביום רביעי. מהאימון נעדרו מיכאל זנדברג הפצוע, דדי בן דיין שעבר טיפולים וגילי ורמוט מסיבות אישיות.

מתח רב השתחרר בקבוצה לאחר הניצחון המשכנע 1:3 על הפועל באר שבע בוסרמיל. בקבוצה ראו במשחק משוכה קשה וידעו כי אם יעברו אותה, הביטחון שקצת התערער אצל האדומים, יחזור. בסיום המשחק אתמול המאמן אלי גוטמן פיזר חיוכים לכל עבר ואפילו עקץ את התושבים המקומיים עוד לפני מסיבת העיתונאים כשאמר: "למרות שריקות הבוז, התגעגעתי לכאן". כשנשאל האם יש סכנה שהופך להיות המאמן ההתקפי ביותר בליגה, החל לצחוק והשיב: "בגיל 51 ראיתי הכל בכדורגל. אף פעם לא הייתי מאמן הגנתי. תמיד דגלתי בהתקפה, אבל יחד עם הגנה".

אך אל תטעו. גוטמן כבר חושב על המפגש מול סלטיק ביום חמישי ומוטרד מפציעתו של מיכאל זנדברג. הקשר יעבור מחר בדיקת MRI ואם אכן סובל זנדברג מקרע בשריר הוא צפוי להיעדר בין שלושה לשישה שבועות. בכל אופן, זנדברג יחמיץ את המשחק מול הסקוטים בעוד שלושה ימים וגוטמן כבר מתבלט מי יתפוס את מקומו. מכיוון שאיתי שכטר מושהה עקב צבירת כרטיסים צהובים, האפשרויות שיש לגוטמן על הספסל הם או מהראן לאלה, שנכנס אתמול כמחליף וגילה יכולת טובה, או ערן זהבי, שקיבל את הקרדיט בהרכב במשחקי טרום העונה. לקראת יום חמישי יחליט ההצוות המקצועי מי מבין השניים יעלה בהרכב, כאשר קיימת גם אפשרות שמא זוראב מנטשאשוילי יקבל את חולצת ההרכב.

ביבראס נאתכו, שבמשחק הקודם ירד עם דמעות מהדשא בבלומפילד, חזר אתמול להציג את יכולתו הרגילה. נאתכו התייחס בסיום המשחק גם לניצחון וגם להמשך השבוע: "אני שמח שהוכחנו אופי וחזרנו מפיגור במשחק חוץ קשה. אני מקווה שזה יתן לנו בטחון לקראת המשחק ביום חמישי. למרות שסלטיק קבוצה מצוינת כבר הוכחנו שהכל אפשר. אני מקווה שהקהל הנפלא שלנו ימלא את בלומפילד ביום חמישי כדי לתת לנו את הדחיפה שאנו זקוקים לה במשחקים מסוג זה". בהפועל מקווים כי היכולת אתמול תביא להגברת מכירת הכרטיסים מול סלטיק ולליגה האירופית בכלל.

יחד עם החיוכים הרבים שהיו בקבוצה, בהפועל עדיין מודאגים כי השילוב בין שכטר לסמואל יבואה בהתקפה עדיין לא עובד, כשלמעשה, מאז גטבורג השניים לא מצאו את הרשת, כשהגנאי ממשיך את היכולת המאכזבת שלו מסיום העונה שעברה. בכל מקרה, גוטמן עדיין נותן לגנאי את הקרדיט בהרכב, אבל אם ימשיך ביכולתו הלא משכנעת יפנה יבואה את מקומו ויירד לספסל. אתמול בסיום המשחק ניסו אוהדי באר שבע לפגוע בכמה מאוהדי הפועל ת"א, אך נוכחות של המשטרה מנעה תגרה אלימה וגדולה בין שני המחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully