וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנאב בחוץ לשבוע, אורלכר לכל העונה

14.9.2009 / 18:35

הקוורטרבק של פילדלפיה לא ישחק מול הסיינטס לאחר שנפצע בצלעות. הליינבקר ייעדר ממושכות בגלל פציעה בשורש כף היד

דונובן מקנאב, הקוורטרבק של פילדלפיה שנפצע במשחק הניצחון 10:38 בקרוליינה, לא ישחק בשבוע הבא, במפגש עם ניו אורלינס סיינטס. מקנאב נפצע בצלעות ברבע השלישי, לאחר שחדר לאנדזון לטאצ'דאון, וקווין קולב החליפו. קולב יפתח גם מול הסיינטס, מאחר שמייקל ויק, הקוורטרבק השני של הקבוצה, עדיין מרצה את עונש ההשעיה שהטיל עליו הקומישינר רוג'ר גודל.

בריאן אורלכר, מנהיג ההגנה של שיקגו ברס, עזב את משחק ההפסד לגרין ביי 21:15 עם פציעה בשורש כף היד. מאוחר יותר התברר כי מדובר בתזוזת המפרק, והליינבקר לא יראה יותר מגרש בעונת 2009, מכה לא קלה להגנה של הדובים, שהתיימרה לעלות מדרגה השנה.

סיאטל איבדה שני ליינבקרים בניצחון 0:28 על סט. לואיס - לירוי היל ולופא טאטופו. לדעת המאמן ג'ים מורה ג'וניור, הפציעות לא חמורות. אנטוני גונזאלס, התופס של אינדיאנפוליס, נטש ברבע הראשון במשחק הניצחון 12:14 על ג'קסונוויל בשל פציעת ברך. נראה שבמקרה שלו מדובר בהיעדרות של מספר שבועות לפחות.

ברט פארב מרוצה מהבכורה שלו במינסוטה, שהסתיימה בניצחון 20:34 בקליבלנד. "זה לא היה משחק של 400 יארד במסירה, אבל זה לא חייב להיות ככה. כל עוד אנחנו מנצחים, זה מה שהכי חשוב".

דנבר ניצחה את סינסינטי 7:12 במהלך מדהים שבו רשם ברנדון סטוקלי טאצ'דאון של 87 יארד בשניות הסיום. "אף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר קרסון פאלמר המאוכזב מהבנגאלס, "ואני משחק פוטבול מגיל 7 או 8". סטוקלי עצמו אמר: "יש מצבים שבהם אתה יודע שאתה צריך נס, ואנחנו קיבלנו היום אחד כזה. כל מה שאני זוכר הוא כמה שקט היה האיצטדיון. זו הייתה הרגשה נפלאה".

עדכון ראשון: 14.9.09, 10:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully