וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "קיבלתי החלטה להישאר במכבי ת"א"

איתן נוח

14.9.2009 / 0:10

הרכז הצעיר התרצה אחרי פגישה בין סוכנו לראשי הקבוצה. המגעים בין טל בורשטיין להפועל ירושלים עשויים להתחדש

אחרי קיץ מלא תהפוכות, נסגרה הערב (ראשון) סופית חזרתו של גל מקל למכבי תל אביב. כזכור, אחרי החתמתו של דורון פרקינס בקבוצה, סיפר אביו של מקל שהסיכוי שגל ילבש את המדים הצהובים בעונה הקרובה נמוך מאוד, אך בפגישה שנערכה בין סוכנו של הרכז הצעיר, מאוריצ'יו באלדוצ'י, לראשי הצהובים סוכם על כך שהוא יחזור לקבוצת נעוריו, ויצטרף לאימונים כבר ביום שלישי.

מקל, שגדל בקבוצות הנוער של מכבי תל אביב והצטרף לקבוצה הבוגרת במהלך עונת 2007/08, אחרי ששיחק שנתיים במכללת וויצ'יטה סטייט, הושאל בעונה שעברה להפועל גלבוע/גליל עליון, ורשם עונת פריצה נהדרת שהסתיימה עם תואר תגלית העונה ומקום בחמישייה של נבחרת ישראל הקיץ ביורובאסקט.

גל מקל הגיב לאחר שהדברים נסגרו: "אחרי שיחות עם כל הגורמים במכבי, בהם ההנהלה והצוות המקצועי, ואחרי שהתייעצתי עם הסוכן וההורים שלי, קיבלתי החלטה להישאר במכבי תל אביב, שהיא הבית שלי. אני מחכה בקוצר רוח לאימון הראשון ולהזדמנות הראשונה לתרום לקבוצה".

החזרה של מקל סוגרת לחלוטין את האפשרות שטל בורשטיין, המיוצג גם הוא על ידי באלדוצ'י, ישחק בעונה הקרובה בקבוצה. בעקבות כך עשויים להתחדש המגעים בין בורשטיין להפועל ירושלים, מאחר ועסקת העברתו של יוגב אוחיון לירושלים מתעכבת בשל מורכבותה. במידה ובורשטיין לא יגיע לבירה, הוא צפוי לנסות למצוא קבוצה באירופה, כשגם בני השרון מוזכרת כאופציה ריאלית לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully