וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מאמינים: רמת גן יהיה מלא מול באיירן

13.9.2009 / 23:15

במועדון הירוק הודו כי הופתעו מכמות המנויים שנמכרה ומצפים שהגרמנים יפגשו ביציעים מלאים. קולמה זכה למנוחה

במכבי חיפה טענו הערב (ראשון) כי ישנם סיכויים גבוהים שאצטדיון רמת גן יהיה מלא ויאכלס כ-41 אלף צופים במשחק ביום שלישי נגד באיירן מינכן, זאת לאור העובדה שכל 38 אלף המנויים כבר נמכרו. במועדון הודו הערב כי לא ציפו שימכרו מעל 30 אלף מנויים וכי אוהדים רבים של קבוצות אחרות בליגת העל רכשו מנויים בכדי לראות את האלופה מתמודדת בליגת האלופות.

מחר אמורים לעבור כרטיסי המנוי שרכשו האוהדים לקראת ליגת האלופות לקופות אצטדיון רמת גן. אוהדי הקבוצה יוכלו להקדים ולקבל את המנוי בקופות ובכך לחסוך זמן המתנה רב ועומסים שבהם הם צפויים להיתקל ביום המשחק.

בחיפה נשמו לרווחה כששמעו על פציעתו של חלוץ באיירן מינכן, מירוסלב קלוסה, את הפתרון לשאר הצרות מצא הבעלים, יענקל'ה שחר, שהזמין לאימון מחר אורח כבוד – חתן פרס ישראל למפעל חיים, הרב יצחק דוד גרוסמן, שיגיע לברך את השחקנים לפני המשחק מול הגרמנים בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, רגע לפני האימון המסכם. גורם במועדון אמר: "יש כאן לא מעט שחקנים מאמינים, כך שברכה לפני ליגת האלופות לא תזיק".

אליס שלזינגר, שזכתה במדליית הארד באליפות העולם בג'ודו לפני כשבועיים, זומנה למשרדי חברת "מאיר" בתל אביב וקיבלה מנשיא החברה, יעקב שחר, והמנהל הכללי עוזי מור מענק מיוחד על הישגיה באליפות. שחר: "כולנו גאים באליס ומאחלים לה הצלחות בהמשך דרכה". שלזינגר הודתה לשניים ומסרה לידיהם תמונה ממוסגרת של רגע השיא באליפות כאשר הוכרזה כזוכה במדליה.

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי החלוץ אייל שטרכמן לא מלהיב עד כה באימונים ולא ברור האם ההחלטה לשחרר את ירו בלו, שכבש אתמול (שני) במשחקו הראשון מדי הפועל חיפה, הייתה מוצדקת. שחקן בקבוצה אמר: "בלו לא כבש אתמול במקרה, הוא עוד יכבוש שערים רבים העונה. כמו שזה נראה עד עכשיו, הוא הרבה יותר טוב משטרכמן ולא בטוח שההחלטה הייתה נכונה. לא כל שחקן שבא מארגנטינה הוא כוכב כדורגל".

הצוות הרפואי החליט לתת בינתיים מנוחה לקשר ג'ון קולמה, שלא יערוך אימון מלא גם מחר, וזאת משום שהוא לא ישחק מול באיירן. בחיפה מאמינים שאלישע לוי יחליט לבסוף לוותר על שלומי ארבייטמן ולעלות עם מוחמד גדיר בהרכב, בעיקר משום שהמאמן לא נוטה לשנות את המערך שלו במשחקים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully